Hundekøb på nettet
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 25-05-04 23:44

Hej

Kender I nogle ok steder på nettet, hvor der formidles blandingshunde -
udover den blå avis ???

KH
Søs

Fra : Holm

Dato : 26-05-04 00:00

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kender I nogle ok steder på nettet, hvor der formidles blandingshunde -
> udover den blå avis ???
>
> KH
> Søs

www.dyrenettet.dk

Hilsen Holm

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 26-05-04 07:27

Tusind tak.

KH
Søs

Fra : Louise

Dato : 26-05-04 09:04

Dyrenes Beskyttelses internater har også hjemmesider med billeder af
de forskellige hunde, der skal omplaceres.

www.malinoise.dk

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 07:57

Søs D. Jensen wrote:
> Hej
>
> Kender I nogle ok steder på nettet, hvor der formidles blandingshunde
> - udover den blå avis ???
>
> KH
> Søs

Der er jo også markedsgruppen her på Usenet, men hvad er der galt
med DBA, begge mine hunde har jeg da fundet der.

/Jens

Fra : mus

Dato : 26-05-04 17:22

> Der er jo også markedsgruppen her på Usenet, men hvad er der galt
> med DBA, begge mine hunde har jeg da fundet der.
>
> /Jens

Jamen der er vel ikke noget galt med DBA. Mon ikke vedkommende bare søger
alternativer eller større udvalg? Man kan jo godt have ønsker til en
blandingshund - feks at der en bestem race repræsenteret i hunden.

LN

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 17:43

mus wrote:

> [...]
> søger alternativer eller større udvalg? Man kan jo godt have ønsker
> til en blandingshund - feks at der en bestem race repræsenteret i

Korrekt, jeg gik da specifikt efter en Lab/Rotte eller en Rotte/Grand Danois
da jeg skulle have hvalp igen.

/Jens (med Lab/Rotten Angel på 8 uger)

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 26-05-04 21:57

Hej

Der er intet galt med den blå avis. JEg hjælper bare en med at finde steder,
hvor man kan købe blandinger. Og hun kendte godt den blå avis )

KH
Søs

Fra : Winther

Dato : 26-05-04 09:54

> [...]
> Hej
>
> Kender I nogle ok steder på nettet, hvor der formidles blandingshunde -

Prøv www.papkassen.dk , søg under hund, der er blandingshvalpe.

Vh. Winther