CDONTS
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 25-05-04 22:48

Hvor får man CDONTS fra, forstået hvor kan man købe denne komponet til en
server?

Har ledt uden held.

Nils

Fra : Jan Vinten

Dato : 26-05-04 08:44

Hej Nils,

Mener da bestemt, at det ligger pr. standard i en IIS - men om ikke andet,
så læs flg.

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/cdo/html/_denali_cdo_for_nts_library.asp

Har ikke selv læst det hele - men det giver dig nok nogle gode ideer!

/ Jan

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 26-05-04 08:50

"Jan Vinten" <svar@i.gruppen.tak> wrote in

> Mener da bestemt, at det ligger pr. standard i en IIS - men om ikke
> andet, så læs flg.

CDONTS er en NT4-ting, og fra Windows 2000 og frem, hedder det CDOSYS. Jeg
er ikke klar over, om det installeres som standard.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-05-04 10:17

Jesper Stocholm skrev:

> CDONTS er en NT4-ting, og fra Windows 2000 og frem, hedder det
> CDOSYS. Jeg er ikke klar over, om det installeres som
> standard.

CDONTS er dog stadig tilgængelig i Windows2000 som standard. Så
vidt jeg husker er den til gengæld ikke med i XP/IIS6.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Chrisser

Dato : 26-05-04 14:13

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> CDONTS er dog stadig tilgængelig i Windows2000 som standard. Så
> vidt jeg husker er den til gengæld ikke med i XP/IIS6.

Det er den ikke - jeg er rendt ind i det problem

Mvh
Chrisser