Kabelnettet
Fra : TS

Dato : 25-05-04 13:49

Hejsa
Jeg vil høre om der er adnre som stadig har problemer med Kabelnettet? - min
telefon er stadig stendød. Og nu har de sendt en regning fra Kabelnettet.dk
aps - men dem jeg blev oprettet på, og betalt en dyr gateway hos, er
kabelnettet.dk v. conie nielsen......

TS

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 28-05-04 07:59

> [...]
Kabelnettet.dk
> aps - men dem jeg blev oprettet på, og betalt en dyr gateway hos, er

Jeg kender en hvis telefon var død i går. Kabelnettet er ved at flytte alle
telefonikunder fra Tele2 til TDC.

Niels Dybdahl

Fra : A.

Dato : 28-05-04 08:48

Jeg er en af dem, der har haft død telefon i snart 2 uger nu.
Overflytningen (porteringen) til TDC sker via papirblanketter som hver
husstand (5500 i alt) skal underskrive, så jeg frygter at der kommer til at
gå adskillige dage endnu før vi benytte vores telefoner. Gad vidst om vi får
en kæmpe kompensation for at have været uden telefon i ugevis.

Efter sigende får vi med TDC de samme priser som før "INDTIL VIDERE"... Men
TDC sætter sikkert snart priserne op. Sådan fungererer TDC. Æv.

---

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-05-04 22:27

Uheldigvis faldt A. over tastaturet og skrev derved følgende:

> [...]
>
> Efter sigende får vi med TDC de samme priser som før "INDTIL
> VIDERE"... Men TDC sætter sikkert snart priserne op. Sådan

Skal det forståes sådan, at du ikke længere er telefonkunde hos
kabelnettet, men hos TDC?

Eller har kabelnettet bare skiftet underleverandør?

Claus

Fra : A.

Dato : 30-05-04 22:00

Det betyder at Kabelnettet har skiftet underleverandør: Tele2 ud, TDC ind.

> [...]
> kabelnettet, men hos TDC?
>
> Eller har kabelnettet bare skiftet underleverandør?

---

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-05-04 17:21

A. wrote:

> Det betyder at Kabelnettet har skiftet underleverandør: Tele2 ud, TDC
> ind.

som jeg har forstået, så er det vist mere noget ala

Tele2 har trukket kablet ud af stikket..

TDC har en større nøddeknækker hvis man ikke betaler..

Men sådan er der så meget ;)

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk