Nokia 6230
Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 25-05-04 11:03

min tålmodighed er tæt på at slippe op ...

er der nogen der kan unlocke en Nokia 6230 (asic6) med kabel i nærheden af
Kbh. ?

Johnny
--------
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : sls

Dato : 26-05-04 11:51

"Johnny B [2000 Frb.]" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> min tålmodighed er tæt på at slippe op ...
>
> er der nogen der kan unlocke en Nokia 6230 (asic6) med kabel i nærheden af
> Kbh. ?

Tjaa, der er snart en del unlockere der skal rette deres hjemmesider til, da
de fleste skriver
at de kan unlocke alle Nokia modeller.

Mvh Sid

Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 26-05-04 19:27

sjovt du skriver det, jeg har været hos flere unlockere der påstod at de
kunne, med det resultat at den nu SKAL unlockes med kabel, da alle deres
forsøg intet har unlocket .... derimod locket den

men der ER stadig en BONUS til den der KAN unlocke min mobil først

Johnny
--------