Internetgateway
Fra : Leif Elsborg

Dato : 24-05-04 22:59

Hej

Jeg har et lille netværk med 2 stk. win Xp som er forbundet til Internettet
via en Linksys router.

Jeg har fået aktiveret inter´netgateway, hvordan får jeg den funktion
fjernet igen ?

Leif Elsborg
www.elsborg1.dk
Leif@NOSPAMelsborg1.dk (husk fjern NOSPAM)

Fra : Leif Elsborg

Dato : 27-05-04 16:49

"Leif Elsborg" <leif@NOSPAMelsborg1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Internettet
> via en Linksys router.
>
> Jeg har fået aktiveret inter´netgateway, hvordan får jeg den funktion

Hej Igen

Har egentlig løst problemet selv

Efter et tip fra en tysk hjemmeside hentede jeg et program som hedder UnPNP,
dette program disabler noget de kalder universal Plug and Play.

Jeg har dog ingen ide om hvad det medfører, men nu virker det igen normalt
mht. netværk på min computer.

Skulle der være en som kan forklare mig, hvad jeg har foretaget, så ville
jeg være glad for et svar

Leif Elsborg
www.elsborg1.dk