Haves: Kattegrus. Ønskes: Grus-anmelder :o~
Fra : Line

Dato : 24-05-04 18:17

Jeg har fra en producent fået en pose kattegrus, som de gerne
vil have anmeldt på gruppens hjemmeside. Mine katte kan desværre
ikke lide grus i pilleform (som dette grus er), da de er vant
til fint sand - forkælede bæster

Der er vel omkring 7-8 liter tilbage. Jeg synes at gruset er godt
og vil derfor gerne give det en chance for at blive ordentlig testet.

Det står derfor til afhentning hos mig i Gentofte ved København, så
sig endelig til, hvis du er interesseret i lidt grus mod en lille
anmeldelse

--
mvh Line

Fjern dyret i min mailadr. ved privat svar.

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 25-05-04 12:57

Hej Line,
Hvad er det lavet af?
Mange hilsner
Elisa

> [...]
>
> --
> mvh Line
>
> Fjern dyret i min mailadr. ved privat svar.

Med venlig hilsen
Elisa Buchardt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Line

Dato : 25-05-04 13:32

On 2004-05-25, Elisa Buchardt <elisa_buchardtKATTE@BAKKEyahoo.com> wrote:
> Hej Line,
> Hvad er det lavet af?
> Mange hilsner
> Elisa

Hej Elisa ! Længe siden
Det er lavet af tang og cellulose. Du kan læse mere om det her:

http://www.bazig.com/pdf/bazig%20missclean%20kattestrøelse%20datasheet.pdf[A

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 25-05-04 13:49

Hej Line,
Jo, det er længe siden. Jeg har sendt mail til din stamnavns
mailadresse, men ikke fået svar; bruger du den ikke mere?
Og jeg vil meget gerne prøve kruset og give min -eller / og- kattenes-
mening -:)

Knus
Elisa

Fra : Sanni

Dato : 25-05-04 13:39

Hej Line
Jeg har prøvet det grus til mine katte, såe hvis du har brug for yderligere
info, mail til mig privat.

Sanni

Fra : Line

Dato : 25-05-04 17:40

On 2004-05-25, Sanni <pythagoras@get2net.dk> wrote:
> Hej Line
> Jeg har prøvet det grus til mine katte, såe hvis du har brug for yderligere
> info, mail til mig privat.
>
> Sanni

Jo, meget gerne! Jeg har sendt dig en mail....