miniSQL
Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 14:12

Hej NG

Jeg er ved at lave et program i linux, hvor jeg skal bruge en miniSQL
database - men hvordan får jeg givet mine sql kommandoer til den fra mit c
program - jeg har kigget på dokumentationenfor miniSQL og der står noget om
API og c - men jeg kan ikke få det til at virke, jeg mangler et reelt
eksempel - nogen der kan hjælpe???

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 25-05-04 08:59

skovge wrote:

> [...]
> program - jeg har kigget på dokumentationenfor miniSQL og der står noget om
> API og c - men jeg kan ikke få det til at virke, jeg mangler et reelt

Følger der ikke nogle eksempler med i din source pakke (hilke linux
bruger du ) ?

Hvis ikke hvordan ser din kode ud nu, så kan det jo være vi kan spotte
fejlen derfra. Det virker ikke til at være et vildt kompliceret API

/BL