bookingsystem til udlejning af hus
Fra : Tine Müller

Dato : 24-05-04 13:57

Findes der ikke et gratis bookingsystem som kan holde orden i udlejning af
et hus online og som man kan tilrettes ligesom nedenstående?

Jeg har været heldig at finde både et forum
http://www.terapeutuddannelse.dk/snitzdk/ og chatrum
http://www.terapeutuddannelse.dk/chat/ i ASP som har været alletiders og
tænkte at ovenstående måtte da også findes.

KH
Tine Müller

homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Tine Müller

Dato : 26-05-04 07:46

"Tine Müller" skrev
> [...]
> http://www.terapeutuddannelse.dk/chat/ i ASP som har været alletiders og
> tænkte at ovenstående måtte da også findes.

Der er flere som anbefaler dette system
http://www.digiappz.com/digirez.asp?id=1. Det er godtnok ikke gratis.

Er der nogen som kender et sted, hvor det er brugt til udlejning af et hus
eller lignende?