farve på Iframe fra include fil
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-04 10:52

Hej NG

Jeg er ved at lave en hjemmeside til en kunde, og jeg vil have
ændret scroll baren i Iframe, kommer fra en include fil.
Det fungere fint, men det er både Iframen og den almindelige
scroll bar som findes ude til højre i IE, det skal kun virke på
scroll baren på Iframen, har I nogle forslag?

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-05-04 10:59

Martin Jørgensen skrev:

> [...]
> scroll bar som findes ude til højre i IE, det skal kun virke på
> scroll baren på Iframen, har I nogle forslag?

Må vi se siden? Det er meget lettere at hjælpe på den måde.

Se evt. artiklen her først: <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-04 11:07

Martin Jørgensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> scroll bar som findes ude til højre i IE, det skal kun virke på
> scroll baren på Iframen, har I nogle forslag?

Hej alle sammen

Jeg har selv fundet ud af hvordan jeg klarede det.

Jeg lavede en variabel i en css fil, hvor efter at jeg har
forbundet den til Iframen.

Fra : Søren Juhl

Dato : 29-06-04 18:57

> Jeg har selv fundet ud af hvordan jeg klarede det.
>
> Jeg lavede en variabel i en css fil, hvor efter at jeg har
> forbundet den til Iframen.
>
> Mvh
> Martin Jørgensen

Hej Martin!

Jeg sidder med nøjagtig samme problem, og jeg ved ikke hvordan man
laver en variabel i css. Kan du vise mig din css-fil og fortælle
hvordan du linker fra iframen?

VH
Søren Juhl