Fiskesteder omkring Ebeltoft
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 24-05-04 01:02

Hej Allesammen

Jeg kommer en del i Ebeltoft for afslapning, både ferier og weekender og jeg
har ofte luret på, hvor der mon ville være nogle gode fiskesteder i eller
omkring Ebeltoft / Femmøller osv.

Jeg har forsøgt mig ved molen omkring havnen og der er intet at hente andet
en krabber og det var ikke tanken. Jeg havde lyst til lidt ganske
almindeligt fiskeri med for-fang efter fladfisk / torsk o.l.

Har du en go hemmelighed du vil dele med mig, så jeg kan få et par
morgenstunder eller aftentimer til at gå, men lidt kystfiskeri på gammeldavs
maner, så ville jeg være glad....

På forhånd tak...

/Finn S. M.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 15:11

On Mon, 24 May 2004 02:02:21 +0200, "Finn Stampe Mikkelsen"
<stampe@city.dk> wrote:

> [...]
>har ofte luret på, hvor der mon ville være nogle gode fiskesteder i eller

Prøv at se om du ikke kan finde et eller andet her:
http://home4.inet.tele.dk/mbh/lystfisk.htm

/Alex