Zonealarm: HVordan kan jeg gå ind og se hv~
Fra : - christian

Dato : 23-05-04 22:17

HEj!

Jeg er har gennem et stykke tid benyttet ZoneAlarm. Jeg har selvfølfgelig
svaret "ja" og "nej" til en masse forskelligt traffik... Hvordan kan jeg i
ZoneAlarm få en liste frem med
traffik der er tilladt/forbudt ???

Jeg bruger ZoneAlarm 4.5.594

(Kan jeg i øvrigt opgradere den udne at registrere ZoneAlarm)...???

Fra : Spangkuk

Dato : 24-05-04 04:51

"- christian" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> skrev

> [...]
> svaret "ja" og "nej" til en masse forskelligt traffik... Hvordan kan jeg i

Programcontrol -> programs

> (Kan jeg i øvrigt opgradere den udne at registrere ZoneAlarm)...???

Donno...

Spang

Fra : Jacob E.

Dato : 25-05-04 09:43

- christian wrote:
> HEj!
> Jeg bruger ZoneAlarm 4.5.594
>
> (Kan jeg i øvrigt opgradere den udne at registrere ZoneAlarm)...???

Måske, måske ikke... men hvorfor har du ikke bare registreret programmet,
det er jo gratis???

Mvh Jacob

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-05-04 09:52

"Jacob E." <sp@mmerdie.invalid> wrote in news:40b30743$0$177
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Måske, måske ikke... men hvorfor har du ikke bare registreret programmet,
> det er jo gratis???

Hvorfor skal man give firmaer information, som de ikke har brug for?

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.