Downloade manualen
Fra : Jimmy

Dato : 23-05-04 22:21

Hej

Jeg forsøger at finde php-manualen med kommentarer, men som een lang
HTML-fil, så den let kan printes.

Nogen der kender et sted at hente den fra eller ved hvordan man får wget
eller noget til at konkatenere de mange enkeltfiler korrekt?

Mvh
Jimmy

Fra : Karsten

Dato : 24-05-04 07:15

On Sun, 23 May 2004 23:20:59 +0200, Jimmy wrote:

> [...]
>
> Nogen der kender et sted at hente den fra eller ved hvordan man får wget
> eller noget til at konkatenere de mange enkeltfiler korrekt?

Fx. her:
http://www.php.net/download-docs.php

Karsten

Fra : Jimmy

Dato : 24-05-04 08:33

"Karsten" <skatten@ikkejubiipost.dk> wrote in message

> Fx. her:
> http://www.php.net/download-docs.php

Nej, det opfylder ikke ovenstående kriterier.

Mvh
Jimmy