Når kattene ikke kan komme med på rejse
Fra : NIL

Dato : 23-05-04 21:44

Hej Gruppe

Jeg søger nogle oplysninger omkring kattepensioner på Sjælland. Helst ikke
så langt væk fra København. Er der måske nogen i gruppen der har nogle gode
erfaringer på kattepensioner de har lyst til at anbefale?

Mvh. Frede og Einars (mor)

Fra : Camilla Baird

Dato : 24-05-04 07:32

NIL wrote:
> [...]
> så langt væk fra København. Er der måske nogen i gruppen der har nogle gode
> erfaringer på kattepensioner de har lyst til at anbefale?

Vestskovens Kattepension http://www.vestskovens-kattepension.dk/ kan
varmt anbefales
mvh Camilla

Fra : NIL

Dato : 24-05-04 16:38

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> Vestskovens Kattepension http://www.vestskovens-kattepension.dk/ kan
> varmt anbefales
> mvh Camilla

Hej Camilla...

Tak for din anbefaling!
Der er allerede book'et tid til kattene. Det lødt til at være et godt sted,
efter samtalen at dømme.

Det var dog tæt på, at det ikke kunne lade sig gøre, da mange naturligvis
ønsker deres kæledyr passet i ferien.

Mange hilsner...

Pia