Asus CUSL2-C
Fra : Carsten&Birgitte Boh~

Dato : 02-05-01 12:58

Hej

Har brug for lidt erfaring fra andre Asus CUSL2-C ejer, det drejer sig om
den BIB lyd der kommer ved opstart af windows, dvs den lille højtaler som
sidder i kabinettet forbundet med bundkortet afgiver et BIB når bundkortet
har fundet div Ram, har to andre maskiner Pentium II 350MHz på Asus P2B
bundkort, de giver et klart og tydeligt BIB ved opstart af Windows, og ved
nedlukning er der ikke nogle lyde fra den lille Højtaler.

Det er ikke tilfældet med Asus CUSL2-C, det skal lige siges at på dette
bundkort køre er Pentium III 1000EB MHz FC-PGA 133MHz, ved opstart er BIB`et
meget afkortet i forhold til mine to andre computer, og ved nedlukning
kommer der 3 klikke/blob lyde fra den lille Højtaler i
kabinettet...............er det normalt for disse nye
bundkort..........eller.

Jeg har altid forbundet disse sære lyde med fejl i bundkortet eller
ledninger der sider forkert , så har du/i opsaveret noget i samme skuffe,
ville det være rart med en tilbagemilding.

Måske er det en bakatel, måske er det en fejl i bundkortet.

Itbutikken har haft mit Asus CUSL2-C bundkort til teknikker to gange, begge
gange blev der konstateret fejl i bundkortet, nu har jeg fået kortet
tilbage.....det er stadigvæk det samme, sære lyde ved opstart, og ligeså ved
nedlukning.

På forhånd tak for hjælpen

Carsten