Øretatovering?
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 23-05-04 18:57

Hejsa

Jeg har lige opdaget, at vores tilløbende missekat ( en kæmpe hankat, som
anser sig selv som her-boende) er øretatoveret.

Er der nogle steder online, hvor jeg kan slå nummeret op ??? Eller skal jeg
ringe til dyrlægen i morgen ???

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 19:00

Det kan du bla. her :
http://www.inges-kattehjem.dk

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 23-05-04 19:16

Hej Anja

Fantastisk !!! Det lykkedes faktisk at finde ejeren. Nogle folk som bor ikke
ret langt herfra.. Jeg ringede, men de havde hentet ham flere gange fra
forskellige naboer, og savnede ham egentlig ikke -- TÆNK - han havde ikke
engang noget navn !!! Nå, men jeg blev informereret om, at han var både
kastreret og vaccineret, så måske har han fundet et blivende hjem her ???
Jeg tror han har en byld i den ene armhule, så han må vist en tur til
dyrlægen alligevel.

Men - MANGE tak for hjælpen - tænk, at det var så nemt

Hilsen Pia - og missen, som her huset hedder "Guffe" eller "Grufleren" fordi
han ÆDER !!

Fra : Brian A.

Dato : 23-05-04 21:01

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> skrev i en meddelelse
> måske har han fundet et blivende hjem her ???

Det kunne tyde på at det var det bedste for den "lille mis"
> Hilsen Pia - og missen, som her huset hedder "Guffe" eller "Grufleren"
fordi
> han ÆDER !!

Det tror da f**den! Han har sikkert ikke fået noget at æde hos sin såkaldte
ejer...
Håber han vil trives hos dig :)

Fra : Leyna

Dato : 23-05-04 21:35

On Sun, 23 May 2004 20:00:07 +0200, "Anja Petersen" <kiwiol1 at
stofanet.dk> wrote:

>Det kan du bla. her :
>http://www.inges-kattehjem.dk

Hmmmm... Ingen af mine katte kan findes der, men hvis jeg prøver Det
Danske katteregister, så er de dér!
http://www.katteregister.dk

Hvorfor kan de dog ikke finde ud af at slå de to registre sammen?
*SUK*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Britta Sørensen

Dato : 24-05-04 01:23

> [...]
> Danske katteregister, så er de dér!
> http://www.katteregister.dk

> Hvorfor kan de dog ikke finde ud af at slå de to registre sammen?

Hej Lenya,

hvis de ikke står på Dansk katteregister, kan du selv tilmelde dem ganske
gratis !
Det er rigtig øv de ikke vil slå sig sammen, det kan vi godt blive enige om.
Men for at være helt sikker på dine kattes "sikkerhed" så meld dem til begge
steder

Mange hilsner Britta

Fra : Leyna

Dato : 24-05-04 05:35

On Mon, 24 May 2004 02:23:02 +0200, "Britta Sørensen"
<felix-abe@sol.dk> wrote:

>hvis de ikke står på Dansk katteregister, kan du selv tilmelde dem ganske
>gratis !

Og I Det Danske katteregister koster det 100 kr. at tilmelde. Jeg
troede jo at man så var tilmeldt et centralt register, men det kan de
åbenbart ikke enes om. Ydermere, så er der ingen ejeroplysninger
tilgængelige på Det Danske katteregister. Dér skal man først kontakte
dem i åbningstiden for at få ejerens navn og adresse udleveret. Hvad
skal man så lige bruge sådan et register til?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 24-05-04 06:15

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> Ydermere, så er der ingen ejeroplysninger
> tilgængelige på Det Danske katteregister.

Det har der faktisk været engang. Da Oliwer døde for godt 3 år siden
kunne jeg snilt finde ham og min adresse, men jeg tror der har været
problemer siden de har fjernet det.
De skriver også på siden at det er for at undgå misbrug de har fjernet
oplysningerne.
Jeg kunne finde alle mine katte da jeg sidst søgte, men dog uden andre
oplysninger end deres kendetegn og race.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-05-04 06:29

Leyna skrev
[...]

Det hænger sådan sammen at KV ikke mener at de *bare* skal gøre andre
menneskers personlige oplysninger offentlige på nettet, men den enkelte
katteejer
kan give dem tilladelse til at offentliggøre deres oplysninger, så hvis du
ønsker dine oplysninger tilgængelige på nettet, så giver du dem bare
tilladelse ved
at skrive en mail til kv@kattens-vaern.dk hvor du angiver øremærke og et
"JA TAK"

Marianne Hellemose