Billeder af mine vuffer
Fra : Pwh

Dato : 23-05-04 18:37

På utallige opforordringer har jeg nu postet nogle billeder
af Angel og Tyson på http://megapixel.dk/vis/album/5412

Angel har nu fundet Tyson's svage punkter når de slås,
den lille bandit går efter haserne og halen, og han er meget
øm over sin hale der kom også lige et piv fra Tyson da hun
satte sine spidse tænder lige i haserne på ham idag, så blev hun også mulet
Jeg håber bare ikke hun får den geniale ide at bide ham i tissemanden,
der tror jeg godt nok at hans grænse vil gå, alene tanken om 20 spidse
hvalpetænder i ens tisser gør helt ondt )

/Jens

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 23-05-04 20:34

Skønne billeder, Tyson har godt nok fået sin sag for med den lille trold

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 08:52

Bolette Nielsen wrote:
> Skønne billeder, Tyson har godt nok fået sin sag for med den lille
> trold
>
> Mange hilsner fra
>
> Bolette

Tak skal du have, Tyson synes at det er det bedste legetøj jeg nogensinde
har kommet hjem med, jeg kan på nuværende tidspunkt kun anbefale at man
får sig en hund nummer 2. Det er også meget lidt tid jeg behøver at bruge på Angel,
hun vil jo hellere lege med Tyson, jeg skal bare værer der for hende i øjeblikket
når hun vil nusles og have lidt tryghed, det meste legeri tager Tyson sig af
Også bare sådan en ting som at lufte hende i snor går meget lettere med hende
end det gjorde med Tyson, hun render bare i røven af ham og der hjælper det
fantastisk at Tyson kan gå uden snor så jeg ikke skal styrer 2 hunde på en gang.

/Jens

Fra : Pia J

Dato : 24-05-04 09:24

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> På utallige opforordringer har jeg nu postet nogle billeder
> af Angel og Tyson på http://megapixel.dk/vis/album/5412

Haha

http://megapixel.dk/vis/billede/168908/3//105_0597.JPG

Jeg synes jeg kan genkende scenariet!! De skal nok få det godt sammen.

http://fantopia.com/molly/images/110602b.jpg

http://fantopia.com/molly/images/010602b.jpg

http://fantopia.com/fantozoo/images/molly051102c.jpg

http://fantopia.com/fantozoo/images/molly191102.jpg

:Pia

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 09:35

> Haha
>
> http://megapixel.dk/vis/billede/168908/3//105_0597.JPG
>
> Jeg synes jeg kan genkende scenariet!! De skal nok få det godt sammen.
>
> http://fantopia.com/molly/images/110602b.jpg

Herlige billeder, ja det er dejligt at se sine hunde lege godt sammen.
Lige nu er Angel og Tyson gået omkuld efter en times slåskamp,
jeg glæder mig meget til at Angel bliver lidt større så hun bedre
kan matche Tyson fysisk, Tyson har det lidt for let som det er nu

/Jens

Fra : MGA

Dato : 24-05-04 12:01

Ja, damn nogle dejlige billeder.
Det er nogle smukke og herlige hunde.

Jeg glæder mig også til at få nummer 2!

Og så har jeg lige meldt mig til lydighedstræning i august - det glæder jeg
mig også helt vildt til. Kali glæder sig også, hun ved det bare ikke endnu

Mette

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 13:58

> Ja, damn nogle dejlige billeder.
> Det er nogle smukke og herlige hunde.

Tak skal du have, det syne jeg da selv de er

> Jeg glæder mig også til at få nummer 2!

Nu skal Kali vel lige værer voksen inden du skal det ?.

> Og så har jeg lige meldt mig til lydighedstræning i august - det
> glæder jeg mig også helt vildt til. Kali glæder sig også, hun ved det
> bare ikke endnu

Jeg satser i første omgang på selv at opdrage Angel uden at gå til træning,
det er lykkedes perfekt for mig mht Tyson, og denne gang har jeg jo ham
til at hjælpe med at afrette det lille monster

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-05-04 16:21

Hejsa Jens

Det er et par dejlige hunde, du der har fået!
Lille Angel kan jo smelte en sten og Tyson er en flot fyr!

Meeeen, som kattefreak vil jeg da lige høre,
om du ikke kunne overtale mr. Kat til også at stille op til fotografering?
Han er jo blevet omtalt en del gange, så nu ville jeg
da egentlig gerne se ham, be´ om !!!
Hvad siger han forresten til det lille kuglelyn, du har indlemmet i familien??

mvh Eva

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 16:35

Eva Schmidt wrote:
> Hejsa Jens
>
> Det er et par dejlige hunde, du der har fået!
> Lille Angel kan jo smelte en sten og Tyson er en flot fyr!

Mange tak, jeg holder også utroligt meget af dem

> Meeeen, som kattefreak vil jeg da lige høre,
> om du ikke kunne overtale mr. Kat til også at stille op til
> fotografering? Han er jo blevet omtalt en del gange, så nu ville jeg
> da egentlig gerne se ham, be´ om !!!

Prøv at chekke igen, der er 5-6 billeder hvor min lille søde mis også er med.
Faktisk tror jeg at jeg har de første 70-80 billeder af katten, han var jo det
eneste dyr jeg havde inden jeg fik hundene.

> Hvad siger han forresten til det lille kuglelyn, du har indlemmet i
> familien??

Han er lidt forbeholden endnu, men det er kun blevet til en enkelt
med flad pote indtil videre. Der gik ca 1 år før han accepterede Tyson,
så det skal såmænd nok komme af sig selv. Og det værste er at han måske
ender med at overleve begge to, de kan blive ret gamle sådan nogle katte

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-05-04 17:36

"> Prøv at chekke igen, der er 5-6 billeder hvor min lille søde mis også er med.
> Faktisk tror jeg at jeg har de første 70-80 billeder af katten, han var jo det
> eneste dyr jeg havde inden jeg fik hundene.

OK, nu har jeg set vidunderet - han er dejlig, er han!
Hvad hedder han forresten?

Men jeg må lige spørge, har du ikke sat flere billeder ind siden i går,
hvor jeg var inde og kigge?
Jeg plejer ellers at kunne spotte en kat på lang afstand,
så hvis jeg ikke har set ham her, så skal jeg have
mine øjne undersøgt (det skal jeg nu alligevel *GG*)

Det er forresten et herligt foto af Tyson som lille sammen med katten!
Er det synsbedrag eller er han mindre end katten??

> [...]
> så det skal såmænd nok komme af sig selv. Og det værste er at han måske
> ender med at overleve begge to, de kan blive ret gamle sådan nogle katte

Hvorfor er det det værste??
Jeg går da og håber på, at mine tre katte bliver rigtigt, rigtigt gamle!
(Det håber jeg selvfølgelig også, at Tyson og Angel bliver!)

mvh Eva

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 19:09

Eva Schmidt wrote:
> "> Prøv at chekke igen, der er 5-6 billeder hvor min lille søde mis
> også er med.
>
> OK, nu har jeg set vidunderet - han er dejlig, er han!
> Hvad hedder han forresten?

Han hedder Mis, kort og godt

> [...]
> så hvis jeg ikke har set ham her, så skal jeg have
> mine øjne undersøgt (det skal jeg nu alligevel *GG*)

Jow jeg har uploadet nogle flere her i formiddags, det er forøvrigt
et glimrende sted at lægge sine billeder.
Jeg fik det anbefalet af en her i gruppen.

> Det er forresten et herligt foto af Tyson som lille sammen med katten!
> Er det synsbedrag eller er han mindre end katten??

Det er også et af mine ynglingsbilleder, katten er faktisk større i omfang
men Tyson er trods alt tungere, meget af det er jo pels hos en kat
Det billede har nu ligget der fra starten af, dine øjne må have svigtet dig.

> Hvorfor er det det værste??
> Jeg går da og håber på, at mine tre katte bliver rigtigt, rigtigt
> gamle! (Det håber jeg selvfølgelig også, at Tyson og Angel bliver!)

Arrh, det var også bare en dum vending, jeg håber selvfølgelig at beholde
alle mine dyr i mange år endnu, der når nok også at komme flere til hen af vejen

/Jens (der er glad for alle de søde tilbagemeldinger)