Søger en trådløs telefon hvor man kan tils~
Fra : Pinga

Dato : 23-05-04 14:27

Hej gruppe,

jeg søger et sted, gerne på nettet og naturligvis billgt :) hvor man kan
købe en fastnet telefon og samtidig tilslutte et trådløst headset.

Ved godt jeg kan gå ud i teledanmark og snakke med dem, men det måtte gerne
være lidt billigere end dem :)

på forhånd tak,,

--Pinga--

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 23-05-04 17:14

On 23 May 2004 13:27:18 GMT, Pinga <No@reply> wrote:

> [...]
>købe en fastnet telefon og samtidig tilslutte et trådløst headset.
>
>Ved godt jeg kan gå ud i teledanmark og snakke med dem, men det måtte gerne

TDC har et Butler 300 trådløst headset (DECT), som de vil have 600
kroner for - det er noget af det billigste i DK. Kan købes i Tyskland
for omkring 50 euro

KS

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-05-04 17:34

<kelds@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>

> TDC har et Butler 300 trådløst headset (DECT), som de vil have 600
> kroner for - det er noget af det billigste i DK. Kan købes i Tyskland

Et gæt er det ikke et handset og ikke et headset du der nævner?

Fra : JMo.

Dato : 23-05-04 17:44

Flemming Lynggaard wrote:

> Et gæt er det ikke et handset og ikke et headset du der nævner?

Nej.

http://www.topcom.net/products/product.php?groep=1&cat=4&catsub=15

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 23-05-04 17:49

On Sun, 23 May 2004 18:34:25 +0200, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote:

><kelds@ofir.dk> wrote in message

>Et gæt er det ikke et handset og ikke et headset du der nævner?

Du gætter forkert