Lydkort til bærbar
Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 02-05-01 12:15

Jeg har en gammel 486/50 bærbar som jeg bruger til alskens fusk i
radiorummet.
Men desværre har den ikke noget lydkort.

Det er en Acernote 750C som jeg uden problemer har stoppet et 3COM PCMCIA
netkort i 3CCE589EC, der er netop et PCMCIA slot ledigt hvor man kunne
proppe et lydkort i hvis man ellers kan finde et.

Nu har jeg kigget lidt på nettet uden at kunne finde ud af om sådan noget
overhovedet kan skaffes eller hvad det koster.
Det skal helst være Soundblaster kompatibelt eller med driver til WFW.

Er der nogen her der ved den slags ?

Altså:
1) Findes der PCMCIA lydkort på markedet nye eller brugt ?
2) Hvem handler med dem
3) Hvad koster de
4) Er der WFW drivere med. (Windows For Workgroups 3.11).

Med venlig hilsen
Jesper Wolf Jespersen

PS. Hvis i vil svare i email så fjern lige NOSPAM fra email adressen.