Katten der griner??
Fra : Melanie

Dato : 23-05-04 13:10

Hej ng

Kan huske der for noget tid siden var en der sendte et link her til ng med
en kat der var helt vild skæg at se på, og så var der også lyd på så den
grinede.

Er der en der har det link endnu?

Mvh Melanie

Fra : liselotte falck

Dato : 23-05-04 13:23

> [...]
> en kat der var helt vild skæg at se på, og så var der også lyd på så den

Med venlig hilsen
liselotte falck
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Melanie

Dato : 23-05-04 13:31

"liselotte falck" <liselotteKATTE@BAKKEfalck-design.dk> wrote in message

> Med venlig hilsen
> liselotte falck
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Ja og nej

Det er katten, og det er grinet, men hovedet bevæger sig ikke på den jeg
tænkte på. Syntes den er sjovere når den sidder stille.
Tak alligevel

Mvh Melanie

Fra : Ann

Dato : 23-05-04 13:40

"Melanie" <melanie@dinven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en kat der var helt vild skæg at se på, og så var der også lyd på så den

Den kan blandt anden findes her:

http://www.code16.com/cat/

Google er din ven

Venlig Hilsen Ann

www.capri.dk

Fra : Melanie

Dato : 23-05-04 13:44

"Ann" <ann@FJERNdagensdyr.dk> wrote in message

> Den kan blandt anden findes her:
>
> http://www.code16.com/cat/
>
> Google er din ven

Ja hvis jeg viste hvad jeg skulle søge efter *SS*

> Venlig Hilsen Ann
>
> www.capri.dk

Tak for hjælpen, det var lige den!!

Mvh Melanie

Fra : Noon

Dato : 23-05-04 14:11

en kat der var helt vild skæg at se på og den
> grinede.

*SNØFT* Tørrer lige øjnene en sidste gang!! :)
Hold op det er længe siden, jeg har grinet så meget og uhæmmet...
Bliv endelig ved med at få mig til det!!! He he

:)

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 23-05-04 19:23

Hej NG

Det er et ret grineren link, jeg har ligget flad af grin over det et par
gange nu..
Findes der evt. nogle andre sjove?

mvh.
Ninna