Rullegardin i Explore 6.0
Fra : id

Dato : 23-05-04 12:33

Hej Gruppe
Jeg har fået slået denne funktion fra som gør det muligt at huske tidligere
indtastede oplysninger, som kommer frem i et rullefælt, ved for eks. at
indtaste c så kommer Christensen frem som man så kan vælge

Er der nogen som kan hjælpe med en vejledning til at få denne funktion slået
til igen

Mvh

ID

Navn: Christensen: Her ville jeg gerne nøjes med at taste C
* Adresse:

* Postnr / By:
* Tlf:
E-mail:
Medlemsnr:

Rullegardin i Explore 6.0

Fra : Gevaldi

Dato : 23-05-04 13:13

id skriblede:
> [...]
> for eks. at indtaste c så kommer Christensen frem som man så kan vælge
>
> Er der nogen som kan hjælpe med en vejledning til at få denne

Kontrolpanel\Internetindstillinger\
Indhold\Autofuldførelse, der skal
du så sætte de flueben som du
mangler.