Kørsel af script
Fra : Kasper Johansen

Dato : 23-05-04 11:28

Hej gruppe.

PHP er et script som normalt bliver kørt hver gang en ny side loades. Er det
muligt at få serveren til at køre et bestemt script f.eks. hvert 10 min.
uden at en bruger loader en side?

Mvh
Kasper Johansen

Fra : Kim Emax

Dato : 23-05-04 11:58

In the news:40b07ca1$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Kasper Johansen <kasper@johansen.tdcadsl.dk> wrote:

> PHP er et script som normalt bliver kørt hver gang en ny side loades.
> Er det muligt at få serveren til at køre et bestemt script f.eks.
> hvert 10 min. uden at en bruger loader en side?

ja, via cron, hvis du har kontrol over serveren.

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 23-05-04 12:56

On Sun, 23 May 2004 12:27:40 +0200, Kasper Johansen wrote:

> [...]
> muligt at få serveren til at køre et bestemt script f.eks. hvert 10 min.

Kig 10 tråde længere ned i gruppen :)

"automatisk udført scrip på bestemte tider"

Mvh.
/Thomas