Jordslået telt
Fra : Kenneth Jensen

Dato : 23-05-04 10:13

hej alle
jeg har et problem med mit gode telt fra sidste år. det er meget jordslået,
og da jeg vil være meget ked af at smide det ud, er mit spørgsmål.
" er der nogen der har et godt fif til at få det rent???

Fra : Gismo

Dato : 23-05-04 10:51

Kenneth Jensen wrote:
> [...]
> jordslået, og da jeg vil være meget ked af at smide det ud, er mit
> spørgsmål. " er der nogen der har et godt fif til at få det rent???

Der er en tråd fra d. 19.04.2004 skrevet af PHK måske er her
hjælp at hente..

Gismo.

Fra : phk

Dato : 26-05-04 09:14

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er en tråd fra d. 19.04.2004 skrevet af PHK måske er her
> hjælp at hente..

Jeg opdagede iøvrigt at det ikke var jordslået - blot ekstrem beskidt :)

--
Per, Esbjerg