Så kom Casey endelig hjem. :-)))
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 23-05-04 06:39

Hejsa,

I går fik vi så endelig lov til at hente vores dejlige samojedhvalp hjem.
Han er bare rigtig dejlig, det mest yndige man kan tænke sig.
Han har allerede fundet ud af at havedøren er der man skal hen, når man skal
af med noget. Han sover selvfølgelig en del, men er ellers ret trist og
ynkelig at høre på. Han savner sin flok og sine omgivelser. Vi håber
naturligvis på, at det snart bliver bedre. Han spiser og leger, så helt
utryk er han nu ikke.

Ha' en god dag alle sammen, fir'ben som toben.

Mvh. Renate

Fra : Pwh

Dato : 23-05-04 07:40

Renate Jacobsen wrote:
> Hejsa,
>
> I går fik vi så endelig lov til at hente vores dejlige samojedhvalp
> hjem.
> Mvh. Renate

Tilykke med ham, bare give ham al den tryghed som du kan, så skal
han nok hurtigt falde til hos jer. Det går også meget fint med min nye Angel,
men man kan virkeligt mærke hvor stor en hjælp det er at have en voksen
hund i forvejen, de to er bare blevet så glade for hinanden. Angel ligger tit
og sover i ske med Tyson, og de tager de herligste slåskampe sammen

/Jens

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 26-05-04 16:37

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
tit
> og sover i ske med Tyson, og de tager de herligste slåskampe sammen

Hej Jens,

Tak for det. For en god ordens skyld, må jeg heller fortælle, at Casey
er omdøbt til Nanok. Det er mere mundret.
Lige nu ville jeg ønske, at jeg havde en voksen hund til at underholde ham
med. Fra at være en værre "tudeprins" (Vi overvejde faktisk, at kalde ham
Pingo), er han nu blevet en ustyrlig lille terrorist, der gnasker lystigt i
alt ting. *G* Han er meget tillidsfuld og glad igen. Billede kan ses på
http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=13349

Mvh. Renate

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 17:01

Renate Jacobsen wrote:
> [...]
> terrorist, der gnasker lystigt i alt ting. *G* Han er meget
> tillidsfuld og glad igen. Billede kan ses på

Hej Renate
Godt at hører at Nanok er faldet godt til hos dig
Det er da en dejlig lille pelskugle du har fået dig der.
Du har ret i at Nanok passer meget bedre ham.

/Jens