Broderier
Fra : K. Carstens

Dato : 22-05-04 17:40

Jeg samler på broderimønstre så hvis du ligger inde med nogen du vil af med,
så kontakt mig så overtager jeg dem gerne.
Alle korsstings mønstre har interesse.
Rosenstand, Permin, OOe m. fl.

Fra : Jane

Dato : 23-05-04 09:12

K. Carstens skrev i <news:40af8216$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Jeg samler på broderimønstre så hvis du ligger inde med nogen du vil
> af med, så kontakt mig så overtager jeg dem gerne.

Jeg er selv begejstret for http://www.cross-stitching.com/
og de har cirka en gang om måneden et gratis broderimønster.
Jeg har også et par gange købt et mønster hos dem og
det er nemt og lynhurtigt.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Morhagen

Dato : 23-05-04 10:29

Hej

Tak for din besked. Jeg kender godt det sted men når jeg køber er det hos
Altalje Margarethe eller Rosenstand. Gratis mønster kan også fås hos Ditt
broderi i sverige.

God weekend karen