Tilmelding af en A1 til 3015 Giigasæt fra ~
Fra : Wiljan

Dato : 22-05-04 16:49

Hej

Jeg har netop købt en A100 Gigasæt der indeholder et håndsæt A1 og en
basestationA100 jeg ønsker at bruge det nye A1 håndsæt på min eksisterende
basestation Gigasæt 3015 da jeg har flere håndsæt (har lige mistet et )
desuden har den indbygget telefonsvarer.

For at tilmelde et håndsæt på en 3015 holder man page-knappen nede i 10 sek
på basestationen. og den begynder at bippe.
Dernæst trykker jeg på A1 håndsættet (pil ind i firkant knappen) dernæst 7
og så igen (pil ind i firkant).

A1 viser nu den søger basestation og 3015 bipper fordi den leder efter
håndsæt...Efter et minut stopper 3015 med at bippe og lidt efter går A1 til
baget til blinkende power icon = ingen basestation...Hvad gør jeg galt????

(Hvis jeg forsøger at til melde A1 tilA100 funker det fint ....men det er
ikke det jeg vil)

Venlig hilsen

Wiljan

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 09:47

"Wiljan" <wiljan@post8.fjern.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> baget til blinkende power icon = ingen basestation...Hvad gør jeg galt????

A-serien er en lowend serie og kan derfor, mig bekendt, ikke parres med
andre baser eller håndsæt!

Helmut Lotti

Fra : Wiljan

Dato : 25-05-04 08:00

> A-serien er en lowend serie og kan derfor, mig bekendt, ikke parres med
> andre baser eller håndsæt!

Yes du har ret jeg ringede til Siemens og A100 serien er low cost telefon og
er ikke GAP kompatibel (jeg troede egentligt at DECT netop altid indeholdt
disse funktioner)... men sådan er det så ikke, jeg har svært ved at tro at
det reelt påvirker produktionsprisen, men at der mere er en politist måde at
sælge andre dyre modeller

Jeg har nu retuneret min A100 og købt en A200 der sjovt nok kostede 200
kroner mere og så fungerer det.

PS. De kunne nu godt skrive på kassen at det var en propritær enhed... Når
nu ekspedienterne ikke har styr på det.

Tak for nu

Wiljan