Hjælp til selvhjælp mobil/asp.net
Fra : ratata10

Dato : 22-05-04 11:34

Ved ikke helt om det er den rigtige gruppe MEN.

Ska igang med at sætte mig ind i mobil teknologien med henblik på
programering i ASP.net (c#).
Ved ikke hvor jeg skal starte?
Hvad er der af muligheder? der er noget med GPRS og selvfølig SMS men hvad
er der ellers der vel andre ting at kikke på ved abre ikke hvad.
Gider ikke kikke på WAP der er aligevel ikke nogen der bruger det.

Håber på lidt hjælp i form af en foreslået guidline.

H.V.H.
Anders

PS. poster denne i telefon.mobil også, får nok huk for det så hvis jeg skal
finde en anden gruppe så lad mig det vide TAK.