Vedhæftet filer
Fra : Per Nielsen

Dato : 22-05-04 09:54

Hej
Har fået tilsendt mail med vedhæftet filer (billeder) men kan ikke åbne dem
,får besked om at "Outlook Express har nægtet adgang til dem"kan ikke finde
ud af hvad hvorfor, er der nogen der kan hjælpe?
MVH Per

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-05-04 09:59

On Sat, 22 May 2004 10:53:34 +0200, Per Nielsen wrote:

> [...]
> ,får besked om at "Outlook Express har nægtet adgang til dem"kan ikke finde
> ud af hvad hvorfor, er der nogen der kan hjælpe?

Prøv denne her:

http://www.adsltips.dk/oe-filer.php

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-05-04 10:16

Hej
Tak for det hurtige svar på mit problem.
MVH Per

Fra : Kasper Dupont

Dato : 22-05-04 10:23

Per Nielsen wrote:

> Hej
> Har fået tilsendt mail med vedhæftet filer (billeder)

Er du 100% sikker på, at det er billeder?

For sending spam use abuse@mk.lir.dk and kasperd@mk.lir.dk
I'd rather be a hammer than a nail.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-05-04 20:59

Kasper Dupont wrote:
> Er du 100% sikker på, at det er billeder?

Det kan det nemt være, outlook blokerer fx. også zip-filer (svjh).

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 22-05-04 18:46

Per Nielsen:
> [...]
finde
> ud af hvad hvorfor, er der nogen der kan hjælpe?

Prøv at gå ind i Funktioner -> Indstillinger -> fanebladet Sikkerhed. Tjek
om der er kryds i boksen "Tillad ikke, at vedhæftede filer, der muligvis kan
indeholde virus, gemmes eller åbnes." Hvis der er det skal du fjerne
fluebenet. Så skulle du kunne se billederne.

Malthe Sunesen