blodsukker
Fra : Jørgen

Dato : 21-05-04 22:35

jeg har dag været ved lægen for at få målt mit blodsukker, fastende.
Sygeplejersken sagde den er meget fin, men lægen sagde den var i overkanten.
Hvad skal man tro når de i netdokteren står den skal være mellem 4 - 7
milimol, før måltiderne.
Min var 5.2 fastende

Hilsen Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-05-04 22:56

Jørgen wrote:

> [...]
> Hvad skal man tro når de i netdokteren står den skal være mellem 4 - 7

I dette tilfælde skal du vist tro på sygeplejersken (og Netdoktor).
Havde du haft en ubehandlet sukkersyge, ville den have været en del
højere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jørgen

Dato : 23-05-04 08:51

Lægen sagde at jeg lå i risikogruppen, og skulle til at passe på med sukker,
hvad skal man tro
'
Jørgen

Fra : Birgit J

Dato : 23-05-04 17:27

> Lægen sagde at jeg lå i risikogruppen, og skulle til at passe på med
sukker,
> hvad skal man tro
> '
> Jørgen
Et fasteblodsukker på 5,2 er helt normalt.
mvh Birgit

Fra : Jørgen

Dato : 24-05-04 15:33

Jeg takker for svarene