Webinterface til 5781
Fra : Erik

Dato : 21-05-04 14:09

Hej!

Jeg har en Efficient/Speedstream 5781 router som tidligere har været styret
hos TDC. Nu har jeg lavet consol kabel og har kontakt med routeren via
Hyperterminal. Jeg har ikke kunnet finde nogen steder hvordan jeg aktiverer
Webinterfacet på routeren således at jeg kan administrere den via en
browser. Hvordan kan det lade sig gøre?

Mvh.
Erik

Fra : Hans

Dato : 21-05-04 15:04

Erik wrote:
> [...]
> hvordan jeg aktiverer Webinterfacet på routeren således at jeg kan
> administrere den via en browser. Hvordan kan det lade sig gøre?

Webinterfacet bør ligge på .254 adressen i det segment du har sat den op
til, f.eks.: 192.168.1.254, men ellers har du alt omkring opsætningen her:

http://support.efficient.com/KB/pdf/EN5700-01QS.pdf

/ Hans

Fra : Kas.

Dato : 22-05-04 16:35