sygeforsikring
Fra : PA

Dato : 21-05-04 13:37

Hvor fås billigste sygeforsikring på en hund (lab) og hvad koster en sådan
ca.

MVH Per

Fra : Pwh

Dato : 21-05-04 19:03

PA wrote:
> Hvor fås billigste sygeforsikring på en hund (lab) og hvad koster en
> sådan ca.
>
> MVH Per

Prøv at kigge på http://www.hundesygekassen.dk/
de var billigst da jeg fik min hund og kat forsikret for 2 år tilbage,
jeg har haft brugt dem en enkelt gang til katten (urinvejssten) og de udbetalte
uden probs det de skulle inden for den tidsfrist de selv har sat.
Men gør evnt som jeg gjorde dengang, surf lidt rundt, og send en mail til de
selskaber der ikke har priser på deres hjemmesider. Man kan også tit få en
samlerabat i det selskab hvor man har alle sine alm forsikringer.

/Jens

Fra : Ander Sand

Dato : 22-05-04 11:18

Er du medlem af FDB / COOP kan du på www.fdb-forsikring.dk få et godt
tilbud.
Selv bruger jeg alm. brand fordi der har jeg alle mine andre forsikringer,
og opnår dermed en god rabat.