Nærum
Fra : Frank Bøgh

Dato : 21-05-04 08:49

Jeg leder efter informationer om gården Lille Egebæk, der lå eller ligger i
Nærum. Informationerne jeg søger om gården og dens familie er fra tiden
umiddelbart efter besættelsen. Ejeren hed "vist nok" Svend Schultz, og han
havde to eller tre sønner. Gården må have haft en vis størrelse, idet der
var ansat folk på gården.
Mange hilsener
Frank Bøgh

hfbof@webspeed.dk

Fra : Ole Andersen

Dato : 21-05-04 09:26

Frank Bøgh wrote:

> [...]
> havde to eller tre sønner. Gården må have haft en vis størrelse, idet der

Der er en Egebækgård i Nærum: http://www.hds.dk/index.htm
Lille Egebæk er måske i nærheden?

--
Ole Andersen, Copenhagen, Denmark * http://palnatoke.org
Thesis #44: Companies typically install intranets top-down to