MS Windows
briani 27239
Alvorlig undtagelse...
Fra : Nfu

Dato : 21-05-04 08:19

Jeg har en win 98, der fremkommer med følgende 'Blå skærm' hver gang jeg vil
tømme e-mail (Outlook Express) eller på internettet med IE.
[Alvorlig undtagelse OE ved 24x00000009] Sidste tal kan skifte lidt. Hvis
jeg 'trykker en tast' returnere jeg til programmet, og kan godt arbejde
videre, men det er da en lidt træls indgangsvinkel til post og internet.
Windows er fuldt opdateret.

Any ideas?

/ml

Fra : John

Dato : 21-05-04 11:53

"Nfu" <nfuansatte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg 'trykker en tast' returnere jeg til programmet, og kan godt arbejde
> videre, men det er da en lidt træls indgangsvinkel til post og internet.

Hejsa!

Ikke rigtig, menæeee... har du scannet for virus? Spyware?

Prøv også Scandisk, samt: START/ TILBEHØR/ SYSTEMVÆRKTØJER/
SYSTEMOPLYSNINGER/ FUNKTIONER. Her findes forskellige værktøjer, bl. a.
Internet Explorer Reparationsværktøj og Kontrolprogram til Systemfiler.

Microsoft Hotfix'es kan checkes og evt geninstalleres ved hjælp af (gratis
program): http://www.belarc.com/free_download.html

Måske værd at prøve? Mvh John

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-05-04 12:32

On Fri, 21 May 2004 09:19:01 +0200, "Nfu" <nfuansatte@mail.dk> wrote:

>[Alvorlig undtagelse OE ved 24x00000009] Sidste tal kan skifte lidt. Hvis

Det er en sidefejl. Check hardwaren, specielt RAM og indstikskort.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen