Camping/vandrehjem i Syd og mellem Sverige
Fra : Henrik.Lohse@skf.com

Dato : 02-05-01 08:23

Hej derude

Jeg håber at der er nogle af jer der kan hjælpe med følgende. Min kæreste
og jeg har planer om at tage rundt i ovennævnte område på motorcykel her i
sommerferien.

Er der nogen der har nogle ideer til hvor jeg kan skaffe en
camping/vandrehjemsguide til dette område.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Henrik

--
Posted from mail2.skf.com [193.15.117.20]

Fra : Preben Finne

Dato : 05-05-01 18:51

Hej Henrik

Prøv denne side.
www.meravsverige.se

Det er sveriges svar på danske sanhostel,håber i finder noget i kan bruge.

Med venlig hilen

Preben

<Henrik.Lohse@skf.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:OFAF52D84B.4E53ED0B-ON41256A40.002D477A@got.skf.se...

Fra : Preben Finne

Dato : 05-05-01 18:53

Hej Henrik

Her er den rigtige adresse skrev forkert før

www.meravsverige.nu