Så er hvalpen og katten ved at finde ud af~
Fra : Sidse

Dato : 20-05-04 21:41

Hej alle.
I går hentede vi vores "lille" nye familie medlem Baloo.
Han er en "Lille" Berner sennen hvalp på 9 kg.
Vi var meget spændte på mødet med vores kat, som har fået 100%
af vores opmærksomhed, en rigtig forkælet unge.
Baloo var rart ligeglad med ham, men katten blev selvgølgelig bange,
for det store klodsede dyr.

Nu ser det dog ud til at nysgerrigheden har overvundet og katten
nærmer sig langsomt Baloo, mest mens han sover, men også når han leger,
så det ser ud som om det lykkedes.

Som førstegangs hundeejer, er jeg meget imponeret over hvor mange ting sådan
en lille hund forstår, han siger faktisk allerede til når han skal besørge,
og det er jo lækkert
for os. Han kan ikke så godt lide at køre bil, men det må vi øve os lidt på.
Nu vil jeg forsat
nyde 3 ugers sommerferie, med min dejlige hund og kat!!

Mange hilsner fra

Sidse

--
www.gsx.dk

Fra : Pwh

Dato : 21-05-04 10:27

> [...]
> af vores opmærksomhed, en rigtig forkælet unge.
> Baloo var rart ligeglad med ham, men katten blev selvgølgelig bange,

Tilykke med den nye, da jeg kom slæbende hjem med Tyson som hvalp
for 2 år siden var min noget asociale hankat også lidt tilbageholdende.
Tyson nåede da at redde sig et par flade (uden klør) et nogle gange.
Der gik ca 1 år før katte helt havde accepteret ham, nu er alt fryd og gammen
og de kan ligge og sove sammen og lege uden probs. Så bare hav tålmodighed
og lad værer med at presse katten, den skal nok komme af sig selv med tiden.

/Jens (hvis nye hvalp også har reddet sig en flad af katten)

Fra : Sidse

Dato : 21-05-04 12:09

> [...]
tiden.

> /Jens (hvis nye hvalp også har reddet sig en flad af katten)

Det bedste ved det er at hvalpen ikke rigtig viser interesse for katten, så
havde det ikke været nemt, men bare på de par dage der gået, er
der sket store fremskridt!

Sidse

Fra : Pwh

Dato : 21-05-04 13:09

> Det bedste ved det er at hvalpen ikke rigtig viser interesse for
> katten, så havde det ikke været nemt, men bare på de par dage der
> [...]

Angel, det sidste skud på stammen intererserer sig heller ikke rigtigt for katten.
Hun synes selvfølgelig at Tyson er meget mere spændende, men Tyson har hele
sit liv elsket alle katte, han forstår bare ikke rigtigt at alle katte ikke elsker ham

/Jens

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 21-05-04 18:56

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

Æv!, troede lige jeg skulle ind på hjemmesiden og se den skønneste "lille"
hundehvalp, og så er der bare motorcykler ( *SS*)

Alligevel, stort tillykke med vovsen.......................

Mange hilsner fra

Bolette ( der stadig har en sløj hund )