Invitation til homeparty
Fra : Helle

Dato : 20-05-04 19:55

Hejsa.

Jeg ved ikke om det her er lidt offtopic...prøver alligevel

Mange af jer har allerede gode erfaringer med aloe vera til jer selv og
dyrene. Jeg holder homeparty på søndag kl. 14 (På sydfyn) og vil derfor
gerne invitere alle med lyst til dette. Der bliver mulighed for at dufte,
smage og prøve produkterne og har man lyst, kan man også købe dem. Jeg byder
på lidt mundgodt og en hyggelig stemning. Tag venner, kolleger eller familie
med og lad os sammen få en eftermiddag med masser af ny lærdom og viden.
Dagen vil handle om produkter både til mennesker og dyr og spørgsmål vil
blive besvaret.

Dog vil jeg gerne lige vide hvor mange I kommer.

Dette skal ikke betragtes som spam eller reklame men som et TILBUD til dem
som skulle have lyst.
Jeg glæder mig til at se dig/jer.

Mvh Helle Nielsen

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Interesseret i sundhed og velvære til både mennesker og dyr? -
Så klik ind på: http://www.flpshop.com/shop/shop_sydfyn

Fra : Jan Holm

Dato : 21-05-04 12:23

Helle wrote:
> Dette skal ikke betragtes som spam eller reklame men som et TILBUD
> til dem som skulle have lyst.

Hvilken Aloha Vera skal man smøre øjnene i for ikke at se dette
som SPAM og REKLAME.

Mvh
Jan Holm

Fra : Tina

Dato : 22-05-04 01:49

Mon ikke du skulle lede efter den Aloe Vera, der er til sure opstød?
Der er jo faktisk op til flere blevet diskuteret om det gavnlige i at give
katte Aloe Vera og derfor synes jeg faktisk det er ok at Helle inviterer,
man kan jo vælge ignorere det hvis det ingen interesse har. Hvilket det ikke
har hos mig.
Mvh Tina

Fra : Jan Holm

Dato : 21-05-04 18:33

Tina wrote:
> [...]
> give katte Aloe Vera og derfor synes jeg faktisk det er ok at Helle
> inviterer, man kan jo vælge ignorere det hvis det ingen interesse

--------
Fra www.usenet.dk
[Annoncering og reklamer]
Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.
-------

Ved ikke med dig, men jeg har efterhånden deltaget i en del
grupper som er blevet ubrugelige pga. reklamer og spam. Derfor
bliver man måske en smule ilter når man ser de samme tendenser
andre steder. Blot fordi et produkt er gavnligt for katte gør det ikke
mere on topic hvis det er med kommercielt salg for øje.

Mvh
Jan Holm

Fra : jobe

Dato : 22-05-04 07:57

det vil sige at når man herinde spørg om noget med kattenes mad så mener du
at det er spam og reklame at der herinde skrives at eks. iams, rc eller
andet mærke er det bedste. eller hvis man nu har set et godt tilbud et sted
og man så skriver det herinde for at hjælpe med at spare penge, det mener du
oz er smadder forkert. jeg syntes du er SMÅLIG.
ville bare lige smide min mening ind i rummet

hvæs fra bettina

Fra : Andreas Holt

Dato : 22-05-04 12:11

> [...]
> oz er smadder forkert. jeg syntes du er SMÅLIG.
> ville bare lige smide min mening ind i rummet

Jeg ved det kan gå lidt stærkt nogle gange, men du glemte vist at læse
den del med "hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse." ;)

Andreas Holt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : jobe

Dato : 22-05-04 12:51

lige præcis HVOR står der at hun får noget økonomisk ud af at holde dette
homeparty???

Fra : Andreas Holt

Dato : 22-05-04 13:18

jobe wrote:
> [...]
> homeparty???

"Der bliver mulighed for at dufte, smage og prøve produkterne og har man

Dér ;)

(PS: Til din orientering er Helle aloe vera forhandler:

Fra : jobe

Dato : 23-05-04 07:21

det med at man kan købe dem betyder ikke at HELLE får noget ud af det. men
at hun er forhandler har der jo ikke tidligere stået noget om. men jeg tror
nu stadig det er begrænset hvad hun får ud af det.
og det kunne jo være at der er nogen der bruger aloe vera der kunne lære
noget nyt og de kunne få det til billligere penge er det virkelig så stor en
synd?