disable ctrl+alt+delete
Fra : Bon

Dato : 20-05-04 15:53

Jeg har søgt lidt på google efter en komponent til D4
som kan disable ctrl+alt+del i windows 2000 - eller bare
disable task manageren. Nogen der ved om det findes og
hvor man kan hente det?
--
BA

Fra : Harald

Dato : 20-05-04 17:17

"Bon" <spamshit1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har søgt lidt på google efter en komponent til D4
> som kan disable ctrl+alt+del i windows 2000 - eller bare
> disable task manageren. Nogen der ved om det findes og
> hvor man kan hente det?

http://www.delphifaq.com/fq/q2023.shtml

/HK

Fra : Harald

Dato : 20-05-04 17:21

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse
> "Bon" <spamshit1@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.delphifaq.com/fq/q2023.shtml

Virker vist ikke i 2000, prøv denne i stedet:

http://www.swissdelphicenter.ch/en/showcode.php?id=48

/HK

Fra : Bon

Dato : 21-05-04 00:37

> Virker vist ikke i 2000, prøv denne i stedet:
>
> http://www.swissdelphicenter.ch/en/showcode.php?id=48

Det virker.
Tak skal du have!
--
BA

Fra : Christian Iversen

Dato : 21-05-04 20:43

Bon wrote:

> Jeg har søgt lidt på google efter en komponent til D4
> som kan disable ctrl+alt+del i windows 2000 - eller bare
> disable task manageren. Nogen der ved om det findes og
> hvor man kan hente det?

Hvad skal du bruge det til?

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Bon

Dato : 22-05-04 08:38

"Christian Iversen" <chrivers@iversen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal du bruge det til?

Menu system. Skal logge og begrænse pc aktivitet
for brugere der ikke er helt ved hvad de har med at gøre.
Og da diskene kører fat32 kan windows brugeresystem ikke
bruges.
--
BA