Hygge
Fra : AEK

Dato : 20-05-04 07:56

Jeg gik " amok " i aftes med røddernes hj.side.
Det var simpelthen så hyggeligt.
Nogen skønhed er siden ikke, men den var sjovt at lave.

Hvis I har lyst, kan I kigge ind her.

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

/ Anya.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Lene Hansen

Dato : 20-05-04 08:05

Din Tilde ligner altså min Futte!

Hilsen

Lene

Fra : Jane

Dato : 20-05-04 08:32

Lene Hansen skrev i <news:40ac5888$0$246$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Din Tilde ligner altså min Futte!

og Oscar ligner min!

Jane
--
www.æbleskrog.dk

Fra : Mathias

Dato : 20-05-04 10:14

Jane wrote:

> og Oscar ligner min!

Og Oscar ikke bare ligner - den er jo en kopi af min Josefine! :->

-Mathias

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-05-04 10:19

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Jeg gik " amok " i aftes med røddernes hj.side.
> Det var simpelthen så hyggeligt.
> Nogen skønhed er siden ikke, men den var sjovt at lave.

Så slemt er det nu heller ikke... *G*
Lækkert at se rødderne igen, giver mig bare dårlig samvittighed over
ikke at få gjort noget ved Anastacias hjemmeside... *SS*

> [...]
>
> / Anya.
>
> " I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du

Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : AEK

Dato : 20-05-04 20:59

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> Så slemt er det nu heller ikke... *G*

Du er så diplomatisk, kære Henrik

> Lækkert at se rødderne igen, giver mig bare dårlig samvittighed over
> ikke at få gjort noget ved Anastacias hjemmeside... *SS*

Jamen, Anastacia har hvisket mig i øret , at du er blevet smådoven - er det
mon sandt ??????
Det kan du da ikke have hængende på dig, vel ?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-05-04 10:49

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Du er så diplomatisk, kære Henrik

Lang tids samliv med Melissa sætter sig sine spor *G*

> Jamen, Anastacia har hvisket mig i øret , at du er blevet smådoven - er det
> mon sandt ??????
> Det kan du da ikke have hængende på dig, vel ?

Måske lige på det område jow... ;-/
Men det skyldes også lidt at jeg har skrevet 2 artikler til
www.mainecooninfo.dk om kunsten at leve sammen med en Maine Coon.. ;-D

Plus at jeg har en del andet incl Anastacia, skriver vejledninger mm
om linux til et sted, arbejder på et katteforum (ej DeKatten), skal
teste div programmer til linux også gerne vil trække vejret en gang i
mellem med en god bog... Faktisk har jeg slet ikke tid til at arbejde,
da jeg jo også gerne vil sove lidt ind i mellem... *S*

Fra : Puntofisken

Dato : 20-05-04 11:22

Lidt skræmmende som Tilde ligner min skøre kat Snip - men det er nu nogle
dejlige billeder du har af dem!

Trine

Fra : AEK

Dato : 20-05-04 20:56

"Puntofisken" <schou8@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lidt skræmmende som Tilde ligner min skøre kat Snip

He he, det lader til at mine rødder har gengangere over hele landet

> - men det er nu nogle dejlige billeder du har af dem!

Mange tak

/ Anya.

> Trine

---