Kattelege efterlyses..
Fra : zasha

Dato : 20-05-04 06:33

Jeg vil gerne høre hvordan I leger med jeres katte. Jeg vil nemlig frygtelig
gerne motiverer Mulle til at være lidt aktiv, men ligemeget hvad jeg gør, så
gider han ikke. Det er kun det røde lys, der kan få ham en lillebitte smule
op på dupperne..
Han har en del tøj-mus, med alle mulige effekter -og uden, men det
interesserer ham ikke mere.
Lad mig høre hvordan I leger med jeres katte....

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Lene Hansen

Dato : 20-05-04 06:50

Jeg personligt, leger ikke meget med mine katte, for det klare de selv!
Nogle er for gamle til at de gider det pjat, men får så motionen ved at
komme ud på deres daglige ture. Mine 5 perserkatte som er indekatte, de
klare det selv. De leger med hinanden og med sammenrullet papirkugler,
staniolbolde, tøjmus og en papkasse er bar dejligt - også til at sove i.
Men ellers tror jeg det er meget individuelt hvor meget en kat gider. Min
søster har også en kastreret kat og den gider absolut ikke leget med noget
eller nogen.

Med venlig hilsen

Lene

Fra : zasha

Dato : 21-05-04 11:13

<klip> Men ellers tror jeg det er meget individuelt hvor meget en kat gider.
Min
> søster har også en kastreret kat og den gider absolut ikke leget med noget
> [...]
</klip>
>'

Hej Lene :)
Måske har du ret i at nogle katte bare ikke gider lege...tror Mulle er sådan
én "kedelig-knud" *smil*

Fra : Jane

Dato : 20-05-04 07:43

zasha skrev i <news:c8hfv1$2tvt$1@news.cybercity.dk>:

> Lad mig høre hvordan I leger med jeres katte....

Generelt er min kat også smådoven, men nu er hun også
omkring 6-7 år, så hun svarer vel nogenlunde i alder
med en 50 årig dame, og de leger jo heller ikke så
meget?

De største hit lige nu:
En snor der dingler.
En hasselnøddekerne som kastes og skal hentes.
En gråspurv der spiser af en mejsebold.

Jeg har samlet nogen af hendes favorit-ting her:
http://xn--bleskrog-i0a.dk/mis.html#legetoj
http://xn--bleskrog-i0a.dk/mouse.html

Jane

Fra : zasha

Dato : 21-05-04 11:15

"<klip>
> Jeg har samlet nogen af hendes favorit-ting her:
> http://xn--bleskrog-i0a.dk/mis.html#legetoj
> http://xn--bleskrog-i0a.dk/mouse.html
>
> Jane

Hej Jane :)
Totalt gode sider, sjove, inspirerende og lystige, tak for linket, det vil
blive brugt flittigt *smil*

Fra : Jane

Dato : 21-05-04 12:51

zasha skrev i <news:c8kkq8$bl2$1@news.cybercity.dk>:

> Totalt gode sider, sjove, inspirerende og lystige, tak for linket, det
> vil blive brugt flittigt *smil*

Sidder da her og rødmer helt.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-05-04 10:15

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> writes:

> [...]
> gider han ikke. Det er kun det røde lys, der kan få ham en lillebitte smule

Jeg/Anastacia har da også en del legetøj, men hittet er "desværre"
mus, både med stank og med/uden lyd. Dog har hun også en dims som jeg
kalder sprutte, (kan ses på hendes hjemmeside) som er en pind med
nogle lædersnører i enden og hun kan aktivere mig i lang tid med at
trækkke den rundt om bordben, ind under puder osv..

> Han har en del tøj-mus, med alle mulige effekter -og uden, men det
> interesserer ham ikke mere.

Nej jeg tror at du skal gemme noget af legetøjet væk i en periode, så
vil det være mere spændende når det findes frem igen *S*

> Lad mig høre hvordan I leger med jeres katte....

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : zasha

Dato : 21-05-04 11:19

"<klip> Jeg/Anastacia har da også en del legetøj, men hittet er "desværre"
> [...]
> kalder sprutte, <....
.....> Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
> Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

Hej Henrik :)

Jeg har lidt svært ved at se hvad "sprutte" egentlig er for én, måske har
jeg kikket på et forkert billede?
http://misbamsen.dk/misbamser/anastacia/anastacia.html
Men hold da op for nogle lækre killinge-billeder af Anastacia *smil*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-05-04 12:58

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> writes:

> Hej Henrik :)

Hej zasha

> Jeg har lidt svært ved at se hvad "sprutte" egentlig er for én, måske har
> jeg kikket på et forkert billede?
> http://misbamsen.dk/misbamser/anastacia/anastacia.html

Det er det nederste billede på den side du kommer ind på hvis, du
følger den slagne vej fra forsiden..
det er en plasticstang med nogle lædersnører i enden, men man kan nu
kun se noget af stangen og snørerne på billedet..

> Men hold da op for nogle lækre killinge-billeder af Anastacia *smil*

Ja hun var ret mums som killing *savl* Med et bedre kamera ville man
også kunne se at det er hun bestemt stadig *S*

Fra : Ida

Dato : 20-05-04 12:53

--

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> interesserer ham ikke mere.
> Lad mig høre hvordan I leger med jeres katte....

Hej Heidi

Det bedste legetøj er altid det der er stjålet, såsom hårelastikker,
kuglepenne, sugerør, pinochiokugler og alle ungernes små legetøjsdimser
Mine coons er generelt ikke særligt legesyge og finder jeg først en 'dims'
de er vilde med, så købes der ind. Hits indtil nu har været : pivemus hængt
op i en bukseelastik ( den får mange tæv ), de robuste fjer 'drillepinde'
( den billige model får blot fjerene flået af ), en drillepind med
lædersnore og også modellen med kulørte bånd, men den er for nem at få en
klo i og så stopper legen.
Laserpenne kan virkelig sætte gang i en doven kat, men husk at passe rigtig
godt på kattens øjne. Papkasser er evigt hit, jo flere jo bedre og med
masser af huller i til poter og hoveder. Silkepapir til at stampe på og slå
ihjel og hit nummer 1 : ''lad os se, hvor meget en hel rulle toiletpapir kan
fylde, hvis vi flår det først'' - det er dog ikke en leg, jeg finder lige så
underholdende som kattene *G*
En sjælden gang imellem får de lov at lege med en oppustet ballon, men det
er kun under overvågning, for jeg er panisk ræd for, at kattene kommer til
at få den baldrede ballon galt i halsen
Sæbebobler kan få de fleste katte på dupperne også og på de fleste katte kan
man ligefrem se, hvor høje omdrejninger deres små hoveder er oppe på '' hvor
pokker blev den af ? ''

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : zasha

Dato : 21-05-04 11:22

> [...]

kan
> man ligefrem se, hvor høje omdrejninger deres små hoveder er oppe på ''

Hej Ida :)

Sikke da en frodighed af gode ideer, tror jeg vil forsøge med balloner
(under opsyn naturligvis)
Og jeg tror det er sandt, at det der er stjålet, er sjovest *GGGG*
Men den med toiletrullen tror jeg ikke jeg vil forsøge med, jo, måske i
kattegården forresten, det kunne være sjovt og se OM jeg kunne få ham lidt
op på dupperne, selvom han er og bliver en vaskeægte Garfield-type *smil*
Tusind tak for de mange forslag :)

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-05-04 11:57

> [...]

> interesserer ham ikke mere.
> Lad mig høre hvordan I leger med jeres katte....

Det bedste legetøj for min er sølvpapirs kugler....
Det er stort set det eneste hun gider og lege med udover sokker.

Venligst