Dansk Unlock program til DCT3+DCT4
Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 19-05-04 23:47

Hej......

Jeg tænkte på om nogen måske var interesseret i min Nokia calculator, som er
lavet udelukkende til de danske udbydere....

I kan se et billede af den her: http://www.Fluii.dk/fluii-unlock.jpg

Hvis nogen er interesseret, så send en mail.

Mvh Esben
www.Fluii.dk

Fra : DonE

Dato : 20-05-04 00:40

Esben Sunddal Hansen wrote:
> [...]
>
> I kan se et billede af den her: http://www.Fluii.dk/fluii-unlock.jpg
>
> Hvis nogen er interesseret, så send en mail.

Gratis?

--
DonE
Erara humanum est.

Fra : jvcmv740@hotmail.com

Dato : 20-05-04 15:49

hvis det er gratis vil jeg også meget gerne have.

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 20-05-04 21:55

Udmiddelbart var det meningen at jeg ville udgive den gratis - men efter som
der er 2 der har forespurgt den på mail, som har hjemmeside hvor de tager
penge for koderne, er jeg lige i gang med at lave en løsning....

Jeg vil gerne have styr på hvem som bruger programmet, så jeg laver lige
nogle ændringer, så ligger jeg den op på min hjemmeside til fri
download.....

Mvh Esben
www.Fluii.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 20-05-04 22:36

"Esben Sunddal Hansen" <esbenNOSPAM@fluii.dk> wrote in message
> [...]
> der er 2 der har forespurgt den på mail, som har hjemmeside hvor de tager
> penge for koderne, er jeg lige i gang med at lave en løsning....

Jeg har lige været inde på din side!!
Når du nu vil have Gratis unlock.. hvornår kommer koderne så??
Skal du ikke have lavet en side hvor koderne kommer med det samme???
Hiolsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 20-05-04 23:49

Tja....

Det kan jeg også hurtigt lave, men det har jeg bare ikke brug for....

Jeg har erfaret, at "folk" ikke kan finde ud af det på egen hånd (de tør
ikke når der f.eks. kommer 7 koder frem ved dct4)

Der er især ved nogen telefoner, hvor man skal bruge kode1 (i steder for 7),
og hvis jeg skulle til at skrive en hel liste med undtagelser, så er det
nemmere at jeg sender koderne - de rigtige altså - til hver enkelt.....

I øvrigt skriver folk også nemmere tilbage, hvis de har problemer eller hvis
de bare vil sige tak.

Jeg skriver i øvrigt også mit konto-nr. med, så folk kan donere, hvis de har
lyst

Jeg kan se du har "bestilt" en kode....
- så kan du også lige se hvordan det fungere..

Mvh Esben
www.Fluii.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 21-05-04 09:40

Der kan nu nemt laves en guide som jeg har på min side www.helloo.dk

> [...]
> og hvis jeg skulle til at skrive en hel liste med undtagelser, så er det
> nemmere at jeg sender koderne - de rigtige altså - til hver

Det er nu også en kanon service, men når du der kommer 300-400 mails om
dagen så er det lidt tidskrævende. Men du har nok ikke så mange.. Men det
var derfor jeg lavede det om. Jeg har jo 3 andre butikker som jeg også skal
holde kørende..

> I øvrigt skriver folk også nemmere tilbage, hvis de har problemer eller
hvis
> de bare vil sige tak.

Det gør de nu også alligevel. Ros er en dejlig ting!

> Jeg skriver i øvrigt også mit konto-nr. med, så folk kan donere, hvis de
har
> lyst

Ja. det kan jeg se.. "En fattig student" . Men hvordan har du tid til at
gå i skole ved siden af?

> Jeg kan se du har "bestilt" en kode....
> - så kan du også lige se hvordan det fungere..

Ser fint ud.... Har bare ikke selv tid til alt det arbejde..
Hilsen Dan

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 21-05-04 16:50

Så blev jeg færdig med den....

Hvis i er interesseret, så hent den her...

http://www.fluii.dk/?side=downloadcalc

Mvh Esben
www.Fluii.dk

Fra : sls

Dato : 22-05-04 18:12

> Så blev jeg færdig med den....
>
> Hvis i er interesseret, så hent den her...

Virker den med Nokia 6230?
Hvis den gør skal jeg nok donere et par McD Meals...

Mbh Sid

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 22-05-04 18:59

> Virker den med Nokia 6230?
> Hvis den gør skal jeg nok donere et par McD Meals...
>
> Mbh Sid

Desværre nej....

Alle andre modeller som er Asic2 og Asic5 eller DCT3, kan unlockes med
programmet.

Mvh Esben
www.Fluii.dk

Fra : Olsen

Dato : 21-05-04 21:52

> Det er nu også en kanon service, men når du der kommer 300-400 mails om
> dagen så er det lidt tidskrævende. Men du har nok ikke så mange.. Men det
> var derfor jeg lavede det om.

Ja jeg kender da til et par stykker som dagligt henter 10 -15 koder på din
gratis side, og sælger dem videre for kr. 100,-
og de er ved at få strækmærker i ansigtet af at grine over den nemme måde at
tjene penge på.

>Jeg har jo 3 andre butikker som jeg også skal
> holde kørende..

Butik er vel et lidt voldsomt ord at bruge om en stand på et kræmmermarked

/steff

Fra : helloo.dk

Dato : 22-05-04 18:22

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> gratis side, og sælger dem videre for kr. 100,-
> og de er ved at få strækmærker i ansigtet af at grine over den nemme måde

Det er jo tydeligt fordi folk er nogle fjolser, hvis de vil betale 100,- kr
for noget der er gratis! Men det er jo deres egen sag!

> Butik er vel et lidt voldsomt ord at bruge om en stand på et kræmmermarked

Det er en forretning som bringer penge på borderet. Om det er på et
kræmmermarked, et værksted i Århus eller om jeg så tog på telt tur i det
grønne, så sælger jeg noget og får penge for det.. Slår du det op i et
leksikon står der faktisk "butik"
Hilsen Dan