Sony harware
Fra : Ronnie M

Dato : 19-05-04 20:55

Hej jeg har et Sony DCRHC40-E digital camera.Og ville gerne have Pinnacle
Studio 9 til at virke, men det lykkes ikke for mig. Ville høre om man skal
have et videokort for at bruge programmet?? For den siger capture initialize
a dv or Digital 8 Camcorder via 1394 port ERRER
Er der andre der har haft lignende problemmer??

på forhånd tak.
Ronnie

--
Husk at fjerne ordet "SPAM" i Mail Adressen:
Mafiosas@SPAMtdcadsl.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 19-05-04 21:11

In news:<40abbb79$0$228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
Ronnie M <Mafiosas@spam.tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> ERRER
> Er der andre der har haft lignende problemmer??

Du har nok mere held i gruppen dk.edb.videoredigering , der sidder alle dem
med viden indenfor det område.

--
MVH.
N_B_DK