Stikkontakter i udlandet
Fra : Rune

Dato : 19-05-04 20:36

Hej.
Skal ud på en lille verdensrundrejse, og vil I den forbindelse hører om der
er nogen, der kender en hjemmeside, hvor man kan se hvilke stikkontakter, de
bruger I de forskellige lande (Thailand, Malaysia, Singapore, Australien,
New Zealand, Fiji, USA)? Eller hvis I selv har været i nogle af landene.
Jeg skal have en oplader med til mit kamera, så det ville jo være kedeligt,
hvis den ikke passede i stikkontakten.

På forhånd tak.
Rune

Fra : GiWeo