Musemåtte
Fra : Mads Jensen

Dato : 19-05-04 20:09

Hej

Jeg har lige købt en Logitech MX 500 optisk mus, men er ganske træt af
min gamle musemåtte, som egentlig bare er noget billigt møj, for at sige
det pænt, og musen er ikke særlig positiv over for måtten.

Så mit spørgsmål er om IceMat kan anbefales ? Har stort set kun hørt
positivt om dem, men er det overkill, når man ikke skal spille
CounterStrike eller "the like". Og tilsidst, hvis jeg nu beslutter mig
for en IceMat, er det specielle (og møgdyre) tape så en god investering,
som får musen til at blive bedre ?

Mange tak på forhånd for svar!

mvh.
Mads
--
Mads Jensen - http://www.ddfr.dk
I have not got a suspicious email!

A: Top answers
Q: What's the most annoying thing on UseNet ?

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 19-05-04 23:09

Hej Mads,

> Så mit spørgsmål er om IceMat kan anbefales ? Har stort set kun hørt
> positivt om dem, men er det overkill, når man ikke skal spille
> CounterStrike eller "the like".

Jeg har selv en black Icemat (skal du også have, når du har en optisk mus)
og det fungerer perfekt - er rigtig glad for den!

Icemat er dog lidt dyr så i stedet vil jeg anbefale dig at købe en Steelpad
4D.

Link:

Hvis du vil bruge lidt flere penge vil jeg anbefale MousePad Steelpad 4S.

Link:

> Og tilsidst, hvis jeg nu beslutter mig
> for en IceMat, er det specielle (og møgdyre) tape så en god
> investering, som får musen til at blive bedre ?

Det tape skal du simpelthen have. Det vil være spild af god måtte, hvis du
ikke også benytter dig af tape under musen - det for musen til at glide
meget bedre!

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 20-05-04 14:44

On Thu, 20 May 2004 00:08:55 +0200, Glenn Rasmussen wrote:

<snip>

>Det tape skal du simpelthen have. Det vil være spild af god måtte, hvis du
>ikke også benytter dig af tape under musen - det for musen til at glide
>meget bedre!

Og det redurcerer sliddet på både mus og måtte!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
If you've seen one nuclear war, you've seen 'em all.

Fra : /Ole

Dato : 21-05-04 04:13

> [...]
> og det fungerer perfekt - er rigtig glad for den!
>
> Icemat er dog lidt dyr så i stedet vil jeg anbefale dig at købe en

Jeg har selv den samme mus, og kører med gennemsigtig ice-mat, så den
behøver ikke være sort. Min kører perfekt, og jeg kan kun anbefale, at du
smider de 249.- efter sådan en. Den holder jo stort set lige indtil der er
en, der smadrer den

/Ole