Støvsuger
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 19-05-04 11:02

Hej alle sammen
Det har vist været oppe og vende før men jeg kan ikke lige finde noget
herinde.
Er der en støvsuger som i kan anbefale som kan tage MANGE kattehår? Min
hankat Teddy har fældet lige siden jeg fik ham og det er utrolig meget hele
året rundt. Dyrlægen siger at han ikke fejler noget men at han virker meget
stresset når jeg har været dernede, hvilket han egentlig gør hele tiden. Han
er meget nervøs anlagt.
Nå, men alle de her kattehår driver mig til vanvid og jeg er kommet dertil
hvor jeg faktisk hader at få gæster da de altid er smurt ind i kattehår når
de går herfra. Pinligt.
Har prøvet at købe et roterende mundstykke til mine sofaer men det duer ikke
til microfiber. Farvel 184 kr.
Så kære gruppe, HJÆLP MIG

Knus Linda

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 11:19

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> [...]
> kattehår når de går herfra. Pinligt.
> Har prøvet at købe et roterende mundstykke til mine sofaer men det
> duer ikke til microfiber. Farvel 184 kr.

Hej Linda

Jeg har købt et *Turbo* (det hedder det) mundstykke til min støvsuger i
Bilka (det passer til ALLE støvsugere) og det suger virkelig, så man bliver
helt tør i halsen
Hvis du har problmer med din sofa i micro-fiber, så kan jeg anbefale en
fugtig klud...eller en fnugrulle (dem med sådan noget klæbende papir) SUPER

Held og lykke !!!!

MVH

Tina

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 19-05-04 11:24

> [...]
> Hvis du har problmer med din sofa i micro-fiber, så kan jeg anbefale en
> fugtig klud...eller en fnugrulle (dem med sådan noget klæbende papir)

Hej Tina
det med den fugtige klud har jeg prøvet, der er simpelthen for mange hår til
at der sker noget og jeg har rigeligt af fnugruller pga hår på tøjet men jeg
skal nok bruge 6 ruller bare til en sofa og så ser den stadig hæslig ud.
Hvad gør det turbomundstykke? Er der børster på?

Linda

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 11:45

> [...]
> på tøjet men jeg skal nok bruge 6 ruller bare til en sofa og så ser
> den stadig hæslig ud. Hvad gør det turbomundstykke? Er der børster på?

Hej igen

Turbo-mundstykket suger meget meget kraftigt, og jeg kan faktisk få bugt med
ALLE kattehår, og vi har ikke mindre end 10 katte og 4 killinger, så jeg vil
vove og påstå, at det er det bedste, jeg har købt til hjemmet i lange tider.
Jeg støvsuger også vores sofaer med det
Det koster lige omkring 300 kr.

MVH

Tina

Fra : Denise

Dato : 19-05-04 11:25

Hej Linda
Her er et link til det du ikke kunne finde
http://shor.ter.dk/248690455

--
Hilsen Denise

Fra : Ida

Dato : 19-05-04 11:53

--

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:40ab308b$0$5947$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> herinde.
> Er der en støvsuger som i kan anbefale som kan tage MANGE kattehår? >

Hej Linda
Prøv at kigge her http://makeashorterlink.com/?J34552758
Det er en undersøgelse af støvsugere og deres evne når det gælder bla
dyrehår.
Jeg har længe været for nærrig til at skifte min støvsuger ud og måtte til
sidst nærmest selv hjælpe nullermændende op i røret, men så brændte den
altså rigtigt sammen og nægtede at gøre andet end blot at stå og brumme og
jeg var tvunget til at købe ny.
Valget havde jeg truffet og Miele 571, en rap gul model, er nu nyeste medlem
af flokken - den suger som en drøm og med et lille extra mundstykke, der
følger med, klares dyrehår fra både det ægte tæppe, kelimen og hvor jeg
ellers går i krig mod hår.
Jeg er lidt vild med den støvsuger, det skal være indrømmet *G*

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 19-05-04 12:45

> [...]
> ellers går i krig mod hår.
> Jeg er lidt vild med den støvsuger, det skal være indrømmet *G*

Jeg har også været inde og lure på test af støvsugere og mit blik faldt også
på Miele 571. Den så ud til at klare sig bedst. Så nu må sparegrisen til at
have lidt større mønter så jeg kan få mig sårn en. Men ellers har jeg et
roterende mundstykke til salg hvis det skulle være noget. Det er et lille et
der bruges til møbler o.l. Har givet 184 kr og det har kun været testet,
ikke "brugt".

Knus Linda

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 19-05-04 13:22

Ida <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev:

[snip]

>Valget havde jeg truffet og Miele
>571, en rap gul model, er nu nyeste medlem
> [...]

Jeg vil gerne tilslutte mig Miele .
Har dog ikke prøvet den nævnte model, men har en model-et-eller-
andet, som også hedder Cat&Dog. Jeg tror dog bare, at navnet
hentyder til det ekstra roterende mundstykke, der fulgte med (som
desværre gik i stykker, da handy-man her troede hun kunne skille
det ad, og dimserne sprang til højre og venstre ;-D). Min Miele er
efterhånden 10 år gammel, og den er stadig ved at suge
gulvbrædderne af, når man lige har skiftet pose . Den har også
et lille møbel-mundstykke, som er virkelig effektivt til min
microfiber sofa.

Helle Frederiksen.

Fra : Doris

Dato : 19-05-04 15:06

Ville bare lige fortælle at hver dag, går jeg mine tæpper over med min
gulvskrubber først, så er næsten alle hårene væk, inden jeg støvsuger.
Hilsen Doris med 2 store pelsede hunde og 9 katte ;)

Fra : Tournesol

Dato : 19-05-04 15:45

Hejsa

Jeg har en Nilfisk gm et eller andet med turbomundstykke (rotrende
børster) og den virker upåklagligt.
mit minus er det den suger så f...... godt at jeg næsten ikke kan trække
den, jeg har ikke så mange arm kræfter og et meget dårlig bækken men suger
det gør den

Spin Henriette.

--
Dk Tournesol