Brother MFC-9050 udskriftsproblem
Fra : Jørn Hansen

Dato : 19-05-04 11:00

Hej,

jeg har et problem med en Brother MFC-9050. Den er små fire år gammel
og på et tidspunkt blev udskriften svagere og svagere for til sidst
næsten af forsvinde.

Det blev så antaget, at det nok var tromlen det var galt med. Den blev
så udskiftet og i samme omgang blev der sat en helt ny toner i. Men
det har ikke hjulpet noget. Når man printer så kører papiret fint
igennem printeren, men der kommer fortsat så at sige intet ud på
papiret. Man kan ane en svag skygge af det der skulle have stået på
papiret, men det er også alt.

Nogen ideer om hvad der kan være galt?

Mvh
Jørn

Fra : JSM

Dato : 19-05-04 12:46

"Jørn Hansen" <tpherman@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igennem printeren, men der kommer fortsat så at sige intet ud på
> papiret. Man kan ane en svag skygge af det der skulle have stået på

Fuseren ?

mvh
Jesper

Fra : Jørn Hansen

Dato : 19-05-04 13:14

Hej Jesper,

>Fuseren ?

Tilgiv mig min uvidenhed, men hvad er det lige fuseren gør?

Mvh
Jørn

Fra : JSM

Dato : 19-05-04 21:03

> Hej Jesper,

> Tilgiv mig min uvidenhed, men hvad er det lige fuseren gør?

Fuseren kaldes også fikseringsenhed. Det er meget kort den enhed der sørger
for at smelte tonerpulveret fast på papiret.

mvh
Jesper

Fra : Jørn Hansen

Dato : 19-05-04 23:52

Hej Jesper,

>Fuseren kaldes også fikseringsenhed. Det er meget kort den enhed der sørger
>for at smelte tonerpulveret fast på papiret.

Mange tak for forklaringen.

Mvh
Jørn