afinstallere Norton hjælp
Fra : kjb

Dato : 19-05-04 08:53

Nu har jeg bøvlet i snart 2 måneder med at forsøge at opdatere min norton
ved TDC,- jeg skal først afinstallere, og så geninstallere( siger TDC), men
ak- det er snart gjort 100 gange, men hver gang siger norton at abonnementet
er udløbet ??? Jeg har prøvet TDC´s vejledning og hentet afinstallerings
filer ved symantec, jeg har gennemsøgt registreringsdatabasen efter
symantec/norton-nøgler og fjernet disse,- intet hjælper ????????????? ER
der ikke nogen der kan hjælpe -

kajo

Fra : John

Dato : 19-05-04 19:08

"kjb" <karen-be@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> filer ved symantec, jeg har gennemsøgt registreringsdatabasen efter
> symantec/norton-nøgler og fjernet disse,- intet hjælper ????????????? ER

Stakkels Kajo... og slet ingen svar....

Lidt trøst: Du er tydeligvis ikke den eneste med Norton-problemer:
http://download.com.com/3302-2239_4-10223639.html Jeg vil ikke sige ét ondt
ord om Norton, men: det (ovenstående) er et 25 MB program, der kræver gode
system ressourcer. Jeg kører en 'puter med få og små muskler, og har derfor
end ikke overvejet at installere Norton, men har fundet mindre og gratis
alternativer, der får jobbet gjort og virker helt uden problemer.

Vi har i huset 2 'putere på ADSL, én ældre 500MHz/64 MB ram med win 98-2 og
små muskler, og en nyere 1.8 GHz/512 ram med XP. Begge beskyttes med held af
de samme små (og gratis) sikkerheds-programmer (antivirus kun 6.8 MB), og
uden problemer af nogen art.

Jeg gætter på, at mange Norton-problemer, ikke alle, kan skyldes for små
system-ressourcer. Det ER store og tunge programmer.

Mvh John

---