T-Bird 1200 og Silverado
Fra : Brian Andersen

Dato : 01-05-01 23:18

Hej

Er der nogen der har erfaring med en T-Bird 1200 MHz og Silverado-køleren?
Hvilken spænding kører i køleren ved og hvad er jeres temperatur?

På forhånd tak
Brian Andersen

Fra : John Nielsen

Dato : 02-05-01 07:04

Jep.

1200MHz T-bird FSB266 og Silverado 50.

Køre med max spænding (og stadig fantastisk støjsvag!!).
min 1200 kører fast 1431 med en temperatur på 50 - 52 ved max belastning.
Nu skal det samtidigt siges, at jeg har 4 stk 7200RPM UW SCSI harddiske i
kabinettet, hvilket jo giver en del varme.

Billeder af min pc?

Jo da:
http://www.madmans.dk/billeder_af_min_pc.htm

Specs:
http://www.madmans.dk/minpc.htm

Håber det hjælper dig.

Hilsen¨
John Nielsen

Fra : Per Kristensen

Dato : 02-05-01 08:34

På din hjemmeside står der, at Silveradoen kører ved 8volt. Det er da ikke
max.

Fra : Brian Andersen

Dato : 02-05-01 10:21

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> På din hjemmeside står der, at Silveradoen kører ved 8volt. Det er da ikke
> max.

Jeg har også prøvet at køre den ved 12v og jeg vil ikke ligefrem kalde de
støjsvag, faktisk synes jeg den larmer alt for meget. Jeg har ikke fået min
T-Bird endnu, men tror i den kan køre den ved 6-8v hvis jeg ikke
overclocker?

Med venlig hilsen
Brian Andersen

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-05-01 14:26

"Brian Andersen" <brianandersen@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
min
> T-Bird endnu, men tror i den kan køre den ved 6-8v hvis jeg ikke

Sagtens... Jeg har 1ghz og kører med 6 volt. Den bliver 50 grader uden
luftgennemstrømning i kabinettet.
Din bliver muligvis lidt varmere, men T-bird's kan klare en 80 grader eller
noget. Og det kan 6 volt sagtens afholde den fra...

Mvh. Peter Jensen

Fra : John Nielsen

Dato : 02-05-01 19:58

Rettet på hjemmesiden.
Tak for korrekturen.

---
Hilsen
John Nielsen

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 04-05-01 19:17

Min Tbird 1333 kører fint ved Silveradoen på kun 6volt og ikke anden
køling:)