sendmail!
Fra : Kenneth Møller

Dato : 01-05-01 22:17

findes der en god hjemmeside , hvordan man opsætter sendmail??

jeg har læst sendmail.cf + mc

men jeg syntes der mangle lidt logik!

kenneth

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 01-05-01 22:39

http://www.sendmail.org/

> jeg har læst sendmail.cf + mc
>
> men jeg syntes der mangle lidt logik!

Ja.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Claus Sørensen - For~

Dato : 01-05-01 23:58

<kennethm@post3.tele.dk> wrote:

>findes der en god hjemmeside , hvordan man opsætter sendmail??
>
>jeg har læst sendmail.cf + mc
>
>men jeg syntes der mangle lidt logik!

Hvilket også er dens største sikkerhedshul - fejlkonfiguration fra
administratorens side.

Jeg vil kraftigt anbefale dig at skifte til enten Qmail eller Postfix,
som både er hurtigere, mere effektive og sikrere.

http://www.qmail.org/
http://www.postfix.org/

Postfix kan i meget stor udstrækning benytte eksisterende
Sendmail-konfigurationsfiler.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen K L I D
Formand ------------------ Tlf: 20 94 62 34

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-05-01 07:30

"Claus Sørensen - Formand for KLID" wrote:

> Hvilket også er dens største sikkerhedshul - fejlkonfiguration fra
> administratorens side.

Standardkonfigurationen af sendmail er da ok. Hvad er det der er så let
at kvadre?

http://bigfoot.com/~thunderbear