Vi ikke lukke
Fra : bbb

Dato : 18-05-04 11:30

Jeg har installeret XP - nu vil maskinen ikke lukke - jeg skal helt om bag
på maskinen.
Gode råd efterlyses.

Bjarne

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-05-04 11:34

bbb skrev:

> Jeg har installeret XP - nu vil maskinen ikke lukke - jeg skal helt
> om bag på maskinen.
> Gode råd efterlyses.

Måske er der noget her du kan bruge http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.php
Ellers gir Google en del hits på "windows XP" + "shutdown"

--
Mvh.

Karsten Jensen

...ved svar pr email, fjern "123".

Fra : Gevaldi

Dato : 18-05-04 13:23

bbb skriblede:
> Jeg har installeret XP - nu vil maskinen ikke lukke - jeg skal helt
> om bag på maskinen.
> Gode råd efterlyses.

Så vend den om så du kan nå Off
knappen derfra hvor du sidder :D

--
/Gevaldi

Fra : Bo

Dato : 18-05-04 14:00

LOL

Fra : Leony

Dato : 18-05-04 14:38

In news:c8cofp$mq6$1@news.net.uni-c.dk,
bbb typed:

> Jeg har installeret XP - nu vil maskinen ikke lukke - jeg skal helt
> om bag på maskinen.
> Gode råd efterlyses.

Som regel hjælper et hak i APM.
Læs mere om dit problem her:
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Brian Lund

Dato : 18-05-04 15:14

> Jeg har installeret XP - nu vil maskinen ikke lukke - jeg skal helt om bag
> på maskinen.
> Gode råd efterlyses.

Hold powerknappen (den på fronten) inde i 4-5 sekunder, så slipper du i al
fald for at vende computeren om!

Hvordan du får computeren til at slukke automatisk har du allerede fået et
par gode råd til...

Brian