Kat og kanin
Fra : Jesper Laursen

Dato : 18-05-04 06:30

Hejsa.
Vi er en lille familie som endelig har fået mulighed for at få en lille
killing (vi har dog ikke fundet en endnu, men leder ihærdigt
Samtidig har jeg tidligere lovet min søster at "overtage" hendes søde lille
dværgkanin da hun er blevet "stor" og ik har "tid" mere.
Nu er spørgsmålet så, vil de 2 kunne sammen?
Det skal lige siges at kaninen selv åbner lågen til buret,dog uden at hoppe
ud, det kan den så godt lide så dt er synd bare at skifte bur.
Skulle jeg evt. få kaninen hjem først så den er her når katten kommer, eller
omvendt?
Kaninen er vant til at en meget nysgerrig hund står og "glor" på den
De skal være alene noget af dagen, mens vi er på job, og det ville jo være
tragisk at komme hjem til "krigstilstand"

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Venlig hilsen Louise Dyg

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 09:22

"Jesper Laursen" <jesperlaursen@tdcFJERNfjernspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De skal være alene noget af dagen, mens vi er på job, og det ville jo være
> tragisk at komme hjem til "krigstilstand"

Det skulle nok kunne gå

Kaninen er vant til at blive gloet på, og en killing vil blot finde kaninen
interessant at lege med og putte hos. Voksne kaniner er for store til at
være byttedyr i en kats øjne.
Det er fint, at kaninen får katten fra killing. De skal nok blive gode
venner, de to :)

Held og lykke med dem begge.

Tina

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-05-04 16:22

On Tue, 18 May 2004 07:30:11 +0200, "Jesper Laursen"
<jesperlaursen@tdcFJERNfjernspace.dk> wrote:

> [...]
>De skal være alene noget af dagen, mens vi er på job, og det ville jo være
>tragisk at komme hjem til "krigstilstand"

Vi har selv katte og kaniner der går sammen, og de er de bedste
venner, og ligger og putter sammen, vasker hinanden og hygger sig
rigtigt Det er godt nok også to kæmperacer vi har, men en
dværgkanin vil da også kunne gå, især når kaninen er vant til hund.
Her er lige lidt Katte/kanin billeder:

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte