|
| Har nogen haft problemer med Midt-data? Fra : Leif |
Dato : 17-05-04 21:27 |
|
Situation: Købte et Plantronics Headset til julegave i dec. 03. efter ønske
fra den yngste af sønnerne.
Sidst i februar går det itu: Periodisk svigt af mike / skratten hos den i
den anden ende.
Sendes til rep. efter RMA reglerne.
Kommer retur per opkrævning - ingen fejl konstateret.
Modtagelse nægtes efter tlf. samtale med service hos Midtdata - jeg havde jo
aldrig indsendt det hvis det var i orden.
Undersøges endnu engang?. Modtagelse per opkrævning nægtes igen.
Samme procedure igen. Men med tilbud per email til servicechef, Kim, om at
hvis jeg modtager det uden omkostninger,
får jeg el-afd., hvor jeg arbejder, til at udmåle det sted, hvor kablet
sandsynligvis er defekt? og returnerer det for ombytning / rep.
Men igen kommer det uden besked og modtagelse per opkrævning nægtes igen.
Her er jeg så nu.
Selvfølgelig kan jeg jo bare betale, men jeg synes at give 288 kr for at få
noget tilbage, jeg ved er defekt,
sammenlignet med at et nyt med fuld garanti koster under 100kr mere, er lidt
for dumt.
Har måske en mistanke om at der sker en ombytning og jeg bare skal narres
til at betale denne, men
har som skrevet ikke bevisligt, for jeg ikke har set headsettet igen.
Har nogen oplevet noget tilsvarende, evt. andre steder og hvad gør man?
>Leif
| |
Kim (18-05-2004)
| Kommentar Fra : Kim |
Dato : 18-05-04 09:13 |
|
On Mon, 17 May 2004 22:26:46 +0200, "Leif" <DrlykkesSLETTES@mail.dk>
wrote:
>Har nogen oplevet noget tilsvarende, evt. andre steder og hvad gør man?
Spørger i de rette grupper :
news:dk.forbruger eller news:dk.videnskab.jura
fut : dk.admin.netikette
--
Kim
| |
Erik (18-05-2004)
| Kommentar Fra : Erik |
Dato : 18-05-04 09:38 |
|
"Leif" <DrlykkesSLETTES@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:40a91f6e$0$220$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Har nogen oplevet noget tilsvarende, evt. andre steder og hvad gør man?
>
Midtdata har før været oppe at vende i dk.forbruger - så prøv der.
--
Erik
| |
|
|